You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🎙Neler Dinliyorum? # Meshuggah #🎙

in #tr6 years ago

Konu ilgimi çeker elbet. Metale hayranım. Meshuggah'a hayran değilim. Djent karşıtıyım. Hatta uyuz olurum. Melodik Death Metal, Deathcore ya da Pure Death metal'e daha yakınım. Birine death metal dediğimde 'ya bi yürü git! Saçlarına ak düşmüş, eşşek kadar herif olmuşsun, beben beliğin var' diyolar. Halbuki bilmiyor ki bebeme de death dinletiyorum :D Meshuggah'tan favori parçam bleed. Başka da yok. Death haricinde alternatif olarak groove çok seviyorum. Ben de sana Devildriver tavsiye ederim:

Senin paylaşımını bi resteem yapalım da bakalım başka eski metalcilerden kimler varmış. Benim de bi katkım olsun.

Sort:  

şarkı bombaymış yalnız, devildriver hep duyduğum ama tek tük dinlediğim bir gruptu. sıkı bir lamb of god sever olarak sound'lar birbirine çok yakın, dinlesem net severim. benden de minik bir tavsiye, decapitated son albümünde groove metale kaydı, anticult albümünü ısrarla tavsiye ederim, groove'la adam dövüyorlar. :D

bu arada ben de bilimum sonunda core olan türlere acayip uyuz oluyorum :) ama söylediğin diğer melodik death metal olsun, death metal olsun, groove metal gibi türleri çok severim. at the gates, children of bodom ilk dönemi, dark tranquillity gibi bilinenlerin yanında son zamanlarda insomnium ve mors principium est gibi gruplar da epey iyidir. pure death'te cannibal corpse, dying fetus, immolation gibi babaların son albümlerini zevkle dinledim misal.

14 yaşında başladım metal dinlemeye yaş 34, 50 yaşına da gelsek bu ateş sönmez hocam. :) metali her ne kadar çok sevsem de esasında joe satriani, steve vai gibi enstrümantal gitar müziği yapan isim ve gruplara kendimi daha yakın hissediyorum. gitarist müziği beni benden alıyor diyebilirim.

resteem yaptığın için ayrıca teşekkür ederim.

Yok hakikaten metal ateşi sönmez. Bilen biliyor. İnsana müzik dinlemenin verdiği keyfi katbe kat fazla veriyor. Dur şu mors principium est'e bi bakayım...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58269.58
ETH 3138.31
USDT 1.00
SBD 2.43