You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir şeyler değişecekse...

in #tr4 years ago

Öncelikle selamlar. Umarım kişisel olarak sağlığın ve keyfin yerindedir.

Virüs olayıyla ilgili bi düşüncem var: Acaba diyorum virüsün bizimle konuşma şansı olsaydı. Pangolin vücudunu mu tercih ederdi. Yarasayı mı yoksa bizim vücudumuzu mu. Belki bu soru çok komik gibi gelebilir ama aslında çok ciddi. Çünkü virüs için lazım olan sadece 2 şey var. Birisi ACE , ikincisi de bir hücre. E kardeşim bunlar pangolinde de var. Yarasada da var. O zaman neden bu kadar alengirli işler yapıyorsun da insana bulaşıyorsun ne gerek var. Ortada zebil gibi yarasa var. Takıl orda işte. İllaki zoonetik bir değişim yaşamak zorunda mısın. Aklımda deli sorular aslında... Ama ayrı bir post oluşturmak lazım bunun için.

Sort:  

Şimdi gördüm yorumunu. Senden post okuma fikri hoşuma gitti :) Virüsün insandan uzak durması için bir neden göremedim ama postunu okumak lazım :)

Sağlık iyi gibi keyif pek değil. Umarım seninkiler iyilerdir :)

Posta bakarız. Gelir bişeyler elbet. Keyif seviyeni de eğer mümkünatı varsa yukarılara çekmek üzere aksiyon almanı tavsiye ederim. Hayat oldukça kısa ya; mutluluğu tam olarak tesis ettim diyene kadar muhtemelen öbür dünyanın ışığı da ufaktan ufaktan görünmeye başlayacaktır. Boşa harcamamalı hiç bir saniyeyi.

Epey haklısın da çok değişken var. Tüm vaktimi nereden başlayacağımı düşünerek çöpe atıyorum sanırım.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63314.98
ETH 3233.91
USDT 1.00
SBD 3.88