Sort:  

@gokcehan61 Şu anda özellikle tr etiketlere bakmak için girmiştim. Senin de konularını görüyorum. Ancak tek kare bir resim, bir satırlık yazı ile bir video.. Bu zaten youtube var ki..
Malum çoğu üyenin kısıtlı bir oy hakkı var; 10 civarı. Bunu da efektif kullanmak istemeleri gayet doğal.
Senin konuna girdiğinde insanlar, henüz internette olmayan doyurucu bir içerik görünce oy verecektir.
Son konularına gözattım. DIY yazınca karşıma çıkan/çıkacak şeyler zaten.. Senin konu hakkındaki katkın nedir? En azından yorumun nedir yazmış olsa idin, pek çok kişi aradığın desteği vermiş olurdu.

işte bende bundan bahsediyorum abicim , ağzına sağlık . son attığım posttada aynen bu şikayetimi dile getiriyorum . yalnız olmadığımı bilmek sevindirdi beni ..

Iste bu tam olarak aradigim seydi. Paylasim icin tesekkurler.

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @gokcehan61.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 18.0% @wix upgoat, thanks to @gokcehan61
It consists of $0.01 vote and $0.0 curation
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60340.89
ETH 2615.66
USDT 1.00
SBD 2.56