You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yastığınızı değiştirmenin zamanı gelmiş olabilir

in #tr7 years ago

Damlacim merhaba, cok ilginc az once bu konu hakkinda arkadaslarla konusuyorduk. cok haklisin. bendede bu sorun var dr umda ayni seyleri soylemisti. yastigim sunger yikayabilirmiyim bilmiyorum ..ben yastiga kafami koyduktan 10-15 dk sonra burnum tikaniyor dolayisiyla agzimdan nefes almak zorunda kaliyorum buda bogaz kurulugu yapiyor . bogazim kuruyuncada surekli su icmek zorunda kaldigim icin uykuya dalamiyorum.. Doktorum bir spray verdi birde odayi nemlendirici bir alet (vaporiser) kullaniyorum.. simdi daha rahatim..sunger yastik yikanirmi ona bir bakmam lazim.. Yastigim henuz bir iki senelik.. olmazsa degistiricem sanirim. Paylasimin icin tesekkurler

Sort:  

Merhaba. Önemli bir rahatsızlık değil ama işte insanın yaşam kalitesini düşürüyor. Benim yakın çevremde de çok kişide var. Bizimkiler keçiboynuzu pekmezi tüketiyorlar (sabah akşam birer kaşık) ve iyi geldiğini söylüyorlar. Sizin oralarda var mı bilmiyorum ama gerçi artık internetten her şey alınabiliyor. Belki denk gelir diye yazayım istedim. Çok geçmiş olsun.

Cok tesekkur ederim canim.. Evet burdada Turk marketlerinde bulabiliyoruz. onerinize tesekkurler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66735.55
ETH 3509.76
USDT 1.00
SBD 2.71