You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tarihin Arka Odası'nın Kapılarında Kalmasak?

in #tr6 years ago

Selam. Anlıyorum efenim anlıyorum yorgunluğu, bitkinliği... anlıyorum; anlatmak istediklerin olup da anlaşilamadığını düşündürten o boş bakışların seni de içine çektiğini. Sus artık dercesine nefessiz bıraktıklarını... bitmezler belki anlamsız bulanlar. Her dönem anlama azmine balta vurmak için hevesle bekleyecekler. Beni bekledikleri gibi. Azim ağacı gerçek bilgiyle sulansın istemezler. Büyümeye çalıştıkça yırpranır yorulursun. Yine de alınan darbeleri dövme yapmak isterdim. Baktıkça kamçılasın yürüme isteğimi diye. Halbuki ne kolay değil mi anlamlandırmak. Bugünün olaylarının geçmişin teknolojik kılıflı versiyonu olduğunu görmek... bu yüzdendir ki tarihi objektif yazmazlar. Hele ki azmi sadece yükselmek olanlar! Mevzu para, makam değilse objektiflik çok büyük nimet verir tarihin kollarında. Yazına gelirsem, umarım bir gün kitaplardan bir ev inşa edersin. Yazılarıni okumaktan keyif alıyorum. Umarım yılmadan devam edersin bugünkü gibi. Sevgiyle.

Sort:  

Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Ne güzel ne içten yazmışsınız...Okuduğunuz için, o kadar da yalnız olmadığımı gösterdiğiniz için, en büyük meselenin ne olduğuna bir kez daha işaret ettiğiniz için teşekkürler...
💐

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62471.79
ETH 2621.42
USDT 1.00
SBD 2.56