Maldivlerde Balayı / Honeymoon in Maldives

in #tr6 years ago

DSC_0239.JPG

Maldivler'de balayı yazıma ada içi ulaşım için kullandığımız bisikletten söz ederek devam ediyorum.

Bazı otellerde ücretsiz bazılarında ise ücretli olarak temin edebiliyorsunuz. Bu durum kaldığınız otele göre değişiyor.
Ada içi ulaşım aracı olarak golf arabaları ve bisikletler var. Golf arabalarını yalnızca görevliler kullanıyor ve sizi istediğiniz yere götürüp getiriyor. Diğer türlü odanızdan gitmek istediğiniz yere ya yürüyerek gideceksiniz ya da bisikletle. İkiside çok keyifli
Kaldığınız otelde ücretsiz bisiklet seçeneği yoksa da 1 gün için kiralamanızı öneririm. Adayı tamamen kendi istediğinize göre gezmek,adanın çevresinde dolaşmak gerçekten çok keyifli.

DSC_0234.JPG

Sort:  

Evli ve çocuklu birisi olarak bir yıl dönümü için böyle bir tatil planlama fikrini getirdi aklıma yazınız :) Yazı dizisini mutlaka gözden geçireceğim.

Teşekkürler.

Buna çok sevindim.
Kesinleşirse planlarınız aklınıza takılanlar için yardımcı olmak isterim.

Siz yazdikca daha cok gitmek istiyorum :)

Yazılarımı takip etmenize sevindim. Gerçekten gidip pişman olmayacağınız bir yer:)

Kesinlikle listemde olan bir yer🙏

Şiddetle tavsiye ediyorum.

Kim gitmek istemez ki 😊 Allah mesut etsin inşallah, çiçeği burnunda yeni gelinimiz. 😃 Çok güzel postlar hazırlamışsınız biraz baktım. Yeni yazılarınızı bekliyoruz 😃
Ayrıca steemit ile ilgili yeni gelen kardeşlerimize kaynak ve tavsiye niteliğinde post hazırladım. Fikir sahibi olabilirsiniz 😃 başarılar dilerim 😊 https://steemit.com/tr/@baycan/yeni-gelen-kardeslerimize-destek-icin-sadece-faydali-yorumlariniza-ihtiyacim-var-e6dfb1c6eab67

çok teşekkür ediyorum:)

Bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Adadan daha fazla fotoğraflar çekin bizlere. Gidemesek bile fotoğraflar ile avuturuz kendimizi :)

Teşekkür ederiz.
fotoğraflar paylaşmaya devam edeceğim,takipte kalın=)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64622.42
ETH 3518.17
USDT 1.00
SBD 2.46