Gezmelere Doyamadım - Bursa,Gölyaka

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar, yine ben ve yine bir gezi yazımla karşınızdayım.

Çevremde bulunan doğal güzellikleri hem gezip, hem de sizlere aktarmak benim için büyük bir keyif haline geldi. Umarım sizde keyif alıyorsunuzdur.

Bugün ki durağım, Gölyaka köyü. Gölyaka, Bursa’nın Orhanhazi ilçesine bağlı bir köy. İznik gölüne sıfır konumda bulunuyor. Köy dediğime bakmayın, adımınızı attığınız an da kendinizi ege, akdeniz sahillerinde hissedebilirsiniz.
0215E25E-D7AF-40A4-8BD3-EEB52AB34A19.jpeg

Günümüz de el değmemiş, doğal güzelliğiyle ön planda bulunan çok az muhit kaldı. Her yer kentsel dönüşüm ile, yeniden yapılanmakta. Bazı insanlar bunun doğruluğunu savunurken büyük bir kesim ise doğal güzelliklerin önemini vurgulamaya devam ediyor. Bende bu şekil de düşünüyorum.

Eğer siz de doğal güzellik benim için vazgeçilmez diyip, aynı anda hem yeşil hem mavi görmeden duramıyorsanız Gölyaka’ da keyifli vakit geçirebilirsiniz.
E9ECBDA3-819D-48C6-8B99-21F3BECA64E3.jpeg

Sahil kısmında bulunan bir kaç butik restoran bulunmakta. Yeni yeni apartlar da açılmaya başladı. Gölyaka ya dışarıdan resmen ziyaretçi akını var. Özellikle yaz aylarında, su sporları bile yapılmaya başlandı.

Özellikle diğer taraftan yatırımcılarında adeta göz bebeği haline geldi.
91BE4172-47CB-450D-8E26-C5732E0DBAFE.jpeg

Sadece yaz aylarında değil, kış aylarında da kar yağışının ortasında bağ evin de kestane keyfi yapabilirsiniz.
096F9551-8284-4AFA-B66F-ECBDD1922FE9.jpeg

Bir yan da yemyeşil doğa ile huzur bulurken, diğer yanda masmavi iznik gölü ile keyifli vakit geçireceğinizi umuyorum.

Yolu buraya düşenler mutlaka Gölyaka Köyüne uğramalı.

Bundan sonra hem gezip hem yazmaya devam edeceğiz, yazımı burda noktalıyorum. Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere! :)

Sort:  

This post received a 4% upvote from @morwhale team thanks to @gerginho! For more information, click here! , TeamMorocco! .

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Hocam posta bakerken yasadigimi hissettim tesekkurler

İnsanın içi huzur doluyor, değil mi :) rica ederim

çok gezip bunu böyle güzel yazılarla paylaşabilen insanlara hayranım. tebrikler güzel post . takipteyim

Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için:)

Bir bursalı olarak aydınlattın mest ettin beni :) eline sağlık :)

Cennet gibi memleketimiz.. teşekkür ederim :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by gerginho from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Evet mutlaka uğranmalı ve vakit bulunca gezilmeli memleketin her güzelliği...

Kesinlikle..

Harika bir yer.Postunuz için teşekkür ederim.

Teşekkürler :)

Turkiye tam bir cennet gezmedim daha cok yer var umarim bir gun buralari da gorurum. Bursa nin guzel bir sehir oldugunu biliyordum ama gecen gun corum resimlerini gorunce sasirdim hic tahmin etmedigim guzel manzaralar vardi. Bu tarz gezi paylasimlari iyi oluyor aklimin bir kosesinde durdun

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63749.66
ETH 3419.02
USDT 1.00
SBD 2.48