Gerçek Zamanlı Rol Yapma Oyunu; Popmundo

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar, bugün ki yazım da size yaklaşık 7 senedir oynadığım popmundo oyunundan bahsetmek istiyorum.

Popmundo, genel amacıyla oyuncuların müzik dünyasın da şöhret için birbiriyle yarıştıkları gerçek zamanlı bir rol yapma oyunu. Oyuna sokakta müzik yapan, çaylak bir müzisyen olarak başlarsınız ama azimli ve çalışkan biri olursanız şöhret basamaklarını hızla çıkabilirsiniz. Paparaziler fotoğraflarınızı çekmek için birbiriyle yarışır.

0E8AE95F-EA39-4EB2-8E69-8E832D0047E5.jpeg

Oyunun asıl amacı müzik olsa da, bu mavi dünya da yönelebileceğiniz bir çok alternatif alan bulunmakta. Polis olup suçlu peşin de koşup, doktor olup hastaları iyileştirebilirsiniz ya da CEO olup şirketinizi büyütebilirsiniz.

27B125B7-CD76-495B-A372-A1AC650F68AB.jpeg

Seçtiğiniz karakterle oyuna başlarsınız. Dünyanın bir çok ülkesinden karakterleriyle tanışıp arkadaş olabilirsiniz ve hatta evlenebilirsiniz. Kimbilir belki sonrasın da tatlı çocuklarınız olur. Popmundo gerçek hayat gibi işler, ama role playing mantığını unutmamalısınız.

3667E63E-1DC8-4C91-936A-2830E18F312E.jpeg

Yapacaklarınız bunlarla sınırlı değil. Oyunda bulunan 49 şehir de vali, emniyet müdürü, başyargıç pozisyonlarına aday olup şehiri yönetebilirsiniz.

Oyunda bir çok başarı bulunmakta. Bu başarılar için uğraşıp plaketlerinizi gözler önüne serebilirsiniz.

32201B5C-4867-4207-AEA3-595D59DE769C.jpeg

Unutmayın, popmundo alternatif bir dünyadır. Oyundan çıksanız dahi popmundo hayatı gerçek zamanlı devam eder.

Yurtdışı kaynaklı bir oyun olmasına rağmen Türkçe dahil 25 dil de oynanabiliyor. Oyunda ülkemizden oyuncular ciddi bir kitleye sahip ve Popmundo dünyası 13 gerçek yıldır aktif durum da. Hemen bu oyuna giriş yaparak eğlenceli vakit geçirebilirsiniz.

Ve ben de tabi ki oyun içi tüm sorularınıza, merak ettiğiniz herşeyi seve seve cevaplayacağım. Benim oyunda ki ismim Çağlar Tulçalı / 196402.

Yazı bana aittir, resimler ise www.popmundo.com adresinden alınmıştır.

Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere :)

Sort:  

Nasıl giriş yapabiliriz acaba

Yazı da site adresi mevcut :) www.popmundo.com

İlgi cekici ilk kez duydum, teşekkürler bu güzel post için :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by gerginho16 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Genelde oyunlara sıcak bakmasamda ticari getirileri yüksek olduğu için izlediğim bir platform.

Vay bee gözlerim doldu şu an... 2008-2009 gibi ben de oynamıştım. Ne acayip bişeydi sanal bebeklerden sonra kendimi rock queen haline getirmeye çalışıyordum :) 7 senedir oynuyorsan vallahi helal olsun. Benim karakterin adını bile hatırlamıyorum . Kesin ölmüştür :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58972.92
ETH 2315.53
USDT 1.00
SBD 2.50