Herkeze merhaba ben geldim

in #tr7 years ago (edited)

yazılım.jpg

herkeze merhaba dostlar nerde yaşıyor veya yaşatılıyorsan...
bende artık aranızdayım kuzenimin yoğun baskıları neticesinde aranıza katılmaya karar verdim açıkcası zaten resmi olarak içinizde olmasamda aylardır burada neler olduğu hakkında bir fikrim vardı zira kuzenim bana sağolsun burayı çokca anlattı hatta yaşattı diyebilirim.
asıl işim kodlama hatta ben buna iş bile diyemem çünki benim için bir yaşam biçimi onun yanı sıra 3d animasyon ve video tasarım uzerine hobim var ve ben kodlama dışında bir hayat düşünemiyorum kendim için ben ona o da bana aşık :)

umarım bundan sonra sıkca görüşürüz saglıcakla kalın

Tıkla

Sort:  

hoş geldiniz. size uygun kategorilerde var.

tesekuur ederim hocam hos buldum

hocam discourt kanalına bana davetıye yollarmısınız acaba

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56739.93
ETH 2400.98
USDT 1.00
SBD 2.30