You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşme #5 : İçerik stratejisi geliştirme

in #tr6 years ago

Buradaki okuyuculara da bir değer katma fikri benim de hoşuma gidiyor ama hayatımda ilk defa ince eleyip sık dokumadan, aklıma ne gelirse, o an ne hissettiysem olduğu gibi yazıyorum. Bu özgürlük çok hoşuma gitti. O yüzden burayı kafamda büyütmek istemiyorum çok fazla. Yoksa yazdığım herşeyi on bin kez kontrol edip, verdiğim bilgileri on beş bin yerden besleyip, sıkıcı yazılara çeviriyorum. Doğru anlaşılıyor mu diye sürekli aynı şeyi okuyup duruyorum. Fazla detaycılık giriyor işin içine, burada yapmak istemiyorum galiba. Kendini tanımaya +10 eklediniz.

Konu başlıklarına bayıldım. Merakla bekliyorum. En çok APPRADAR'ın müdavimi olacağım gibi görünüyor. En büyük hobilerimden biri uygulama denemek. Biraz mesleki merak, neyi nasıl çözmüşler, yenilikçi yaklaşımlar içeriyor mu diye inceliyorum çoğunu. Bu başlığa yancı bile olabilirim. Yaratıcı Sektörlerin Yeteneksizlerine de kesin dadanırım. Bir de bence yeterli değeri görememiş yaratıcı sektörlerin üretenlerini de yazmalısınız. Bu konuya dair yazmayı düşünmüştüm. Tanıdıklarımdan başlarım demiştim ama fazla kafa yorunca konunun dışına çıktım, sonra da vazgeçtim.


Bu arada "20 yıl"a çok şaşırdım. Temiz ,net aktarımlarınızda alanında çok iyi olduğunuz anlaşılıyor. Yani şaşırma nedenimin işinizle hiç alakası yok. Sadece kafamdaki yaşınızla hesapladığım yaşınız tutmadı. Galiba çok yakın bulup, benimsemişim hemen "yaklaşık eşittir" gelmiş. Bu algımı çok sevdim, o yüzden 20 verisini siliyorum kafamdan.

Sort:  

Evet o özgürlük çok güzel katılıyorum. Ben de gene ona ufak bir alan bırakma niyetindeyim. Zaten istemesem de dayanamam, aklıma bir şey takılır yazarım gene. Bendeki sorun da düzen oturtmak. Kafama göre yazmaya başladığım anda ortadan iki aylığına kaybolabiliyorum. Biraz da onu engellemeye çalışıyorum işin aslı 🙂

Ben de uygulamalara, yeni teknolojilere bayılıyorum. O yüzden sen de ister aynı başlıkla ister başka isimle farketmez yaz mutlaka. Öğreniriz, paslaşırız şahane olur. Her gün yeni bir şeyler indirip, deneyip, kaldırmaktan bilgisayar çöplüğe dönüyor zaten. Denenmiş olanları önden bilmek iyi olur 🙂

Yaş meselesine gelince... Yazıda 20 yıl deyince tabii biraz korkutucu oldu tabii 🙂Tam 20 olmadı henüz ama yaklaştım epey. 20'lerimde de değilim tabii dolayısıyla ama merak etme günlük hayatta tanıştıklarım hatta uzun süre beraber çalıştıklarım da yaşımla beni kafalarında bağdaştıramıyor. Öyle pek alıştığın orta yaş kadınlarından değilim. Ruhum er(g)endir belki 😉O yüzden dediğin gibi sen sil o veriyi ama yazarken de "siz" deme ki sildiğini anlayayım. Bir garip geliyor 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58196.53
ETH 3121.03
USDT 1.00
SBD 2.42