Sort:  

Ergenliğim Ankara'da geçmedi ama ergenliğim Ankaralı metal gruplarıyla geçti. Şimdi onlar geldi aklıma ama yazmaya kalksam buraları doldurabilirim. O yüzden belki senden ilham alıp bir liste de ben yapar, orada paylaşırım :)

ben onlara hiç girmedim, çıkamazdım :D

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbo-T Nedir?

Jumbo-T, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

Ergenlikte hepimizin iyi ya da kötü anıları muhakkak olmuştur, önemli olan şu an nasıl yaşadığınızdır, geçmişten dersler çıkartarak daha temkinli mi yaşıyorsunuz yoksa aynı mı devam ediyoruz. Emeğinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş 😊

teşekkür ederim. yirmi yediyi geçtiysen sıkıntı yok diyorlar :D

Screenshot_2018-04-03-05-20-34.png
Bu olmamalıydı ama :(
Bide ben kurbanı falan günlük olarak dinliyorum hala ya kalıcı ergenlik sanırım.

Adam hep çirkinmiş ya, üzüldüm. Kalıcı ergenlik değil kalite. Seni övcem diye ergenliğimi övdüm galiba. Emin değilim

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66396.53
ETH 3174.43
USDT 1.00
SBD 4.15