Maya maskesi

in #tr6 years ago

image
Gözenek sorununuz mu var? Ya da cildiniz pütür pütüŕ kurumu ozaman bu maske tam da size göre kuru maya ile yaptigimiz bu maskeye bayilacaksiniz.
3 corba kasigi maya
1 yumurta
3 corba kasigi su karistirip mayalanmaya birakin 1 saate kadar mayalanmis ve kabarmiş olacaktir. Temizlenmis cildinize surun ve kurumasini bekleyin ellerinizle ovalayarak cikarip ilik su ile durulayin. Ve nemlendiricinizi sürün cildiniz bebek gibi olacak 😍😍

Sort:  

sadece yumurta sari yapiyorum oda super yapiyor😊 bunuda deniceyim
discord.gg/EYaWMHZ kanalımiza bekleriz..

Ben de yas maya ile yapiyordum . Paylaşımı gorunce bir suredir yapmadığını farkettim hatirlatici oldu😀

Yumurtalı maya denememiştim, sütle maske yapıyordum

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64196.23
ETH 2757.67
USDT 1.00
SBD 2.71