#2 İDDAA ve BEN - #2 BETTİNG and I

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar iddaa hikayelerimden devam ediyorum.. Dün nasıl başladığımı anlatmaya çalışmıştım. O yaşlarda nasıl devam ettin oynamaya sonuçta +18 değilsin diyenler için bayinin önünde kedi gibi bekleyip "Abi benim kuponumuda oynar mısın?" diyodum .

Sanırım böyle bişeye benziyorumdur o cümleyi kurarken
bilalk(78).jpg

Gel zaman git zaman liseye geçtik. Lise zamanlarımda baya baya popülerliğini arttırmıştı sınıfta artık iddaa oynayanlar olarak duvar kenarı arka sıraya geçip "YEŞİL TEST" eşliğinde maçlarımızı seçiyoduk, kendimizce analiz yapıyoduk.

analiz.png

Analiz dediğime bakmayın o zamanlar "oooo kanka barcelona bu ya koyar geçer , bayern münih bu ya kesin 4 tane o yüzden üst oynayalım" gibi kahvedeki dayılardan farkımız yoktu.

İlk kuponumu lise 1 in başlarında tutturmuştum 1 liraya 22 lira! Miktar ufak gelebilir ama o anı asla unutmam. İlk göz ağrım,kumardan kazanılan paranın verdiği tatlılığın ilki (İLKLER UNUTULMAZ!! ) Tutar tutmaz arkadaşlarımı arayıp "Beylerrrr hadi size benden döner+ayran.."Milyonlar tutturmuş edasıyla dönerlerimizi yedik hesap geldi kasaya bir gidişim var sanki dünyada sadece 3 tane olan spor arabalardan 2 sini ben alıyormuşum gibi..

Tam olarak böyleydim sanırım
maxresdefault.jpg

Gel zaman git zaman artık iyice oynamaya başladık ve birgün bir arkadaşım mahallede otururken "Kanka bi yer buldum istediğin her maç tek maç oluyo oranları çok daha yüksek üstüne farklı farklı seçenekleri var " Bunu duyunca yüzümde anlamsız bi tebessüm oluştu, renkler birden canlanmaya başladı , rüzgarın tenime dokunuşu , temiz havanın ciğerlerime doluşu adeta uçuyordum ...

O an da ki ben temsili
caps_image_100516_ZRpXa.jpg

Evet arkadaşlar.. Arkadaşımın söylediği yer bir kaçak iddaa bayisiydi iddaa oynayanlar az çok nasıl çalıştıklarını bilirler. Normal iddaadan tek farkı buralarda en az 5 misli oynayabiliyosun.Artık yeni mekanımız orasıydı haftasonları hep orda takılır harçlıklarımızı orda yerdik.

Günler günler geçerken bana burayı öneren arkadaşım akşam üstü gelip bana bir teklifde bulundu.. "Kanka sana bi teklifim var sınıfda ki turnuva paralarını ben topladım (arkadaşlar yalan olmasın sanırım 120 tl idi) bugünde Beşiktas -Efes maçı var üst oynayalım eğer yatarsa 60-60 beraber öderiz tutarsa da kazandığımızı 2 e böleriz" dedi. Düşündüm taşındım ve "TAMAM LAN DEDİM VARIM !!!"

Evet arkadaşlar gittik kaçak bayiye 120 tl bastık. Kuponumuz 220-250 TL arası bişey veriyo. Maç başladı içim içimi yiyo yatarsa napcam diye . Maç bitti ve işte sonuç arkadaşlar...

Adsız.jpg

Burdan bakıp anlamayanlar olabilir maçta en az 153 sayı olur oynadık yani 153 sayıyı aşması lazım 2 takımın atacakları toplam skorun ve maçta 163 sayı çıktı.. Bu yaptığımız şey benim 1-2 ders çıkartmamı sağladı bu oyunda kazanmak için "AZ ORAN ÇOK PARA" mantığını kullanmalıydım. Ve bi daha bana ait olmayan parayı kumara yatırmamam gerektiğini.. (Bana kalırsa paranızı hiçbi şekilde bahse yatırmayın)...

Evet arkadaşlar bu yazımıda burda sonlandırıyorum bu oyunda asıl kazançlarım ve kayıplarım üniversitede oldu onlarıda yazmaya çalışıcam. Sağlıcakla kalın..

Sort:  

Ben bu hikayenin iyi bitenini duymadım ne kadar erken uzaklasirsan o kadar iyi.

Haklısınız ama sigarada kullanıyorum ama inanın sigarayı bırakmak daha kolay

Yakından tanıdığımı biri hayatını çok zora soktu ve yavaş yavaş toparlamaya çalışıyor. Normalde karışmam ama sana verebileceği potansiyel zararı biliyorum ve bizzat gördüm. Ürdün 2. futbol ligi, tek maça 37 000 lira basıp kaybettiği günleri biliyorum. Bunu da iş olup bittikten sonra öğrendim. Paranın değerini idrak edemez hale geliyorsun. Senin miktarlar şu an için nispeten masum, ama yolun ilerisi çok tehlikeli.

Congratulations @furkantoka! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57850.91
ETH 2358.42
USDT 1.00
SBD 2.43