Tımarhane

in #tr7 years ago

Bakırköy'de bir hastanedeyim tabi o zamanlar 10 yaşındaydım . Aklını kaçıranlar yani delirenler buraya getirilip tedavi ediliyor . Annemden habersiz gittim araştırma yapmak için . Hastane müdüründen izin aldım. Röportaj yapıyorum . Aslında deliler ile röportaj yapmam tam bir delilik. Neyse garip garip cevap veriyorlar. Yine bir hastanın yanına gittim yüzbaşı imiş hemşireler den öğrendim. Neyse yanına gittim.

  • Merhaba
  • evet buyrun
  • size birkaç bir şey sorabilir miyim?
  • sormana dair bir izin aldın mı ?
  • ne izni efendim?
  • komutanıma bildirmem lazım ufaklık
  • lütfen
  • tamam senin için istisna yapabilirim. Sor bakalım ne soracaksın?
  • askerlik yapmışınız
  • evet yüzbaşı İdim
  • peki neden burdasın ?

Elimi tuttu sanki elektrik akıyordu bana doğru. Sonra gözümün önünde görüntüler oluşmaya başladı. Adamın özel bir gücü vardı. Sonra bana dedi

  • gece burda kal seni oraya götürüyüm

Dedi. Ben biraz korkmuştum ancak maceracı bir karakterin vardı.

  • saat kaçta
  • gece 2 de tuvaletin oraya gel
  • tamam

Annemi aradım gece arkadaşım da kalacam dedim. Gece 2 oldu tuvaletin önünde bekliyorum. İçerden bir ses geldi.

  • hadi içeri gel
  • se sen nasıl
  • soru sormayı bırak gel

Ben biraz altıma kaçırmıştım . Neyse yüzbaşı elleri ile hareketler yapmaya başladı. Tabi ben gülüyorum. İçimden "napıyor bu deli " dedim. Adam" zaman geçiti oluşturuyorum "dedi. Nasıl anladı içimden dediklerimi. Daha çok tırsmaya başladım. Adamın yaptığı el hareketinden ışıklar oluşmaya başladı. Ve geçit oluştu . Elimden tuttu geçiren girdik. Garnizona gelmiştim . Yüzbaşı "bu taraftan "dedi. Ben korkmuş bir şekilde takip ediyorum. Koğuşa geldik. Bir asker vardı. Önünde iblise benzer birşey vardı. Onun ayaklarına kapanıyordu. Yüzbaşı üstünde dua yazan kılıcı çıkardı ve iblisin kafasını kopardı. Sonra döndü ve bana

  • işte bu yüzden tımarhaneye kapattilar

Meğer öldürdüğü kişi askerimiş . Tabi genelkurmay başkanı direk tımarhaneye kapatmış. Çünkü çok dindar bir yüzbaşı imiş .

Yüzbaşı benim kafamı okşadı . Ve

-Bana verilen bu mucizeyi sana veriyorum. Ben burada kalacam.

  • hayır sende gel
  • maalesef evlat

Koşa koşa geçite gittim ve eve doğru yola çıkmıştım. Hastane den çıktığımda saat 5 ti . Eve gittim anneme anlattım . Tabi inanmadı. Ben de bana verilen gücü kullandım anca inandi.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57859.61
ETH 2966.06
USDT 1.00
SBD 3.67