Birazcık Rahatla ve Yaslan Arkana

in #tr6 years ago

d6dcdd02-ef98-45c6-870d-7f0498d00c66.jpeg


Direksiyon sınavını geçtim. Çekilin yoldan Şoför Nebahat geliyor :D. Yaşadığım bu sevinç geçen hafta Polonezköy de yaptığım yürüyüşte çektiğim bu fotoğrafı hatırlattı bana. Sınav beni germişti. Geçtiğimi öğrendiğim an muhteşem bir rahatlama yaşadım. Kontağı kapattım arkama yaslanıp sırıttım. Rahatlatıcı olduğunu düşündüğüm bu fotoğraf o şekilde geldi aklıma. Yürüyüş esnasında güzel fotoğraflar çektim yazı yazarım diye daha sonra 'Aman yürüyüş işte.' olarak kaldı :D Belki bir gün yazarım. Hoççakalın 🐥.


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web
Sort:  

Kusadasi cointurk discord üzerinde 12.si düzenlenen yarışmada doğru cevap verdiğiniz için oylandınız. İleride de yarışmalarımıza katılmanız dileğimle

Steemit_Kusadas_Ekibi_2.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66014.01
ETH 3472.87
USDT 1.00
SBD 2.68