Bir Süreliğine

in #tr6 years ago

sa.jpg

kaynak

Sabahın bir köründen merhabalar herkese. Sınav haftamdayım. Yıkılmadım ama ayakta da sayılmam. Okulu bitirme çabam gittikçe artıyor kendimi tebrik ediyor, öpücükler konduruyorum. Ben sınavlara çalışmayan biri olarak şu an bir kütüphanedeyim. Dün akşam 8 de geldim. Saat 10 da buradan ayrılıp sınava gideceğim. Epey çalıştım. Şu an mola veriyorum. Molam bitince tekrar edeceğim. Kendimi aşırı tuhaf hissediyorum. Çünkü baya baya ders çalıştım. Şu saatten sonra sınavımın kötü geçmesi bile üzmez beni. Eeey vizeler, siz kimsiniz ya? Korkmuyorum hiç birinizden çünkü ders çalıştım.
Tamam dalga geçmiyorum. Sanırım uzun süre ders çalışmayınca alışık olmayan bünye saçmalayarak tepki veriyor. Hal ve hareketlerimi mazur görünüz efenim.

Geçenlerde @peri'nin yarışması sınavlar ile ilgili bir yazı paylaşmıştım. Orada defalarca kez girdiğim ama bir türlü veremediğim bir sınavdan bahsetmiştim. Aslında bildiğim ama üzerime geliniyor oluşundan heyecan yapıp veremediğim bir sınavdı. Bazı insanlar tarafından aptal ilan edilmiştim. Evet, tarafından.
Bir karar almıştım. O sınava bir daha girmeyecektim. Konuşana ağzının payını verecektim. Ama bu kararı verirken dizlerimi karnıma çekmiş, gözlerim dolu dolu oturuyordum. Sonra hayatımı çiçek bahçesine çeviren adam geldi sınava yarım saat kala beni gitmeye ikna etti. Geçemeyeceğimi bilerek bir daha girmeyeceğimi bilerek girdim sınava. Ve geçtim.
Üzerimden öyle bir yük kalktı ki anlatamam. Sanki tüm hayatım yoluna girmiş gibi. O gün gelip burada kutlama yapacaktım ama gittiğim ekstra iş ve sınavlar sağ olsun kutlayamadım. Şimdi de o kadar sevincim kalmadı.

Bu postu asıl yazma nedenim boş yapmak değildi. Buradan hep uzaktım bir türlü yakın olamıyordum. 2-3 gün post atıp bir kaç gün yok oluyordum. Bu sefer öyle olmayacaktı, kararım kesindi. Ama hayat şartları epey yoğun ve yorgun günler geçiriyorum yazmaya kafa kalmıyor. Sınavlarım bittiği zaman bol bol yazmaya çalışacağım. Ama o zamana kadar işimdeyim, gücümdeyim. Hoşçakalın.

Sort:  

Gözünüz aydın diyelim :) Üzerinizden büyük bir yük kalkmış. Bazen o yüklerin altında ezilecekmiş gibi olup köşemize çekilmek daha kolay geliyor ama ben hep biz o yükten kurtulmak için çaba harcamadıkça o yükün bizi ezmeye devam edeceğine inananlardanım. Sizin hikaye de öyle olmuş. Tebrikler :)

Sizin sayenizde yeni bir instagram sayfası da keşfetmiş oldum. Çok hoş paylaşımları varmış.


Bazı insanlar tarafından aptal ilan edilmiştim. Evet, tarafından.

Bazı insanlara takılmayın siz, boşverin... Şimdiden ileri ki sınavlarınız için de başarılar.

Allah zihin açıklığı versin.

Teşekkür ederim.

Ben de yoğunum Steemit bizsiz napacak yav :/

Bensizlikten pek etkilenmez ya sdajsd

Komik değildi bayraklıyorum kusura bakma.

kendi kendime eğleniyordum sadece trpolice misin sen

sus sus hatırlatma onu hjgdfjjffgd

Hadi gözün Aydın darısı diğer sınavlarına olsun :)

ay hadi inşallah 😊

Congratulations @fotobot! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

gözün aydın sınavı geçmene çok sevindim:)

teşekkür ederim o kadar yoğunum ki sevinmeye vaktim kalmadı :D

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71