Steemit: Türk Topluluğunun Yardımlaşması

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle hepimizin Cumhuriyet Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyorum ve Mustafa Kemal Atatürk'ü saygıyla ve hürmetle anıyorum. Bu tarihi günü, bizi biz yapan ortak değerlerimiz etrafında her zamankinden daha güçlü bir şekilde kenetlenme günü olarak anıyorum.

Bahsedeceğim konuya gelirsek, yaklaşım bir buçuk aydır Steemit'e üye olmaya çalışıyorum ve dün sonunda olabildim.

İlk postumda kendimi tanıttım ve bu posttan itibaren gerçekten Steemit de bulunan Türk ailesinin desteklerini sonuna kadar hissettim. İşte bunlardan bazıları:

+Discord da tanımadığım bir kişi bana SBD gönderip botlara nasıl kayıt olacagımı net bir şekilde anlattı ve kayıt olana kadar benimle ilgilendi.

+Türk Kuratör'ü ilk postumdan itibaren beni takip etmeye başladı.

+Başka bir arkadaş Türk Steemit Discord kanalına beni davet edip aralarına beklediklerini, tanışmak istediklerini söyledi.

+Discord'da postumun linki ile ilgili bir sorunum oldu ve soruyu yönelttigim dakika içerisinde detaylı olarak cevap aldım ve sorunu beraber çözdük.

+Resteem yaparak bana tavsiyelerde bulundular ve bu platformun detaylarını net bir şekilde anlattılar.

Sonuç olarak arkadaşlar daha önce web'de bir çok platformda bulunmama rağmen ilk defa böyle bir destek alıyorum.
Gerçekten ilk günden bu ekibin bir parçası oldum gibi hissediyorum. Bu şekilde çalıştığınız için ve bana birbirimizi bu şekilde desteklemeyi öğrettiğiniz için tekrar teşekkür ederim.

Discorda kanalımıza girerseniz bu platformu çok daha fazla seveceğinize ve çok daha ciddi bakacağınıza eminim.

Kaliteli özgün içerik üreten tüm arkadaşlarımın yanında olacağım, bazı postları görememe ihtimalim olabilir bu sebepten dolayı destek isteyen tüm arkadaşlar bana ulaşabilir ve upvote isteyebilir.

Kendi açımdan gördüğüm olayları sizinle paylaşmak istedim, umarım bir hata yapmamışımdır ve kimseyi gücendirmemişimdir, lütfen hatalarımı bana bildirmekten çekinmeyin.

Resim kaynak:
1 http://www.afyonevciler.bel.tr
2https://i.hizliresim.com

Sort:  

This post has been resteemed by @msp-turkey courtesy of @damla from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Bu konuda size katılıyorum, gerçekten yardımsever arkadaşlar çok bu platformda. Ben de Steemit' e katılalı daha bir hafta bile olmadı ama gün geçtikçe daha çok seviyorum Steemit'i. Bu da buradaki Türk topluluğu sayesinde. Size de bu platformda başarılar diliyorum. Yolunuz açık olsun. :)

Teşekkür ederim, sizede başarılar diliyorum.

elimizden ne gelirse buradayız.

Benımde elimden ne geliyorsa yardımcı olacağım.

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @necrosahin from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Resteemed by @steemvote - send only 0.5 SBD to get your post resteemed to 2K follower and receive Bonus-Upvotes

Burdayız :)

Hoş geldin, ben de hoş geldim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60915.40
ETH 2627.54
USDT 1.00
SBD 2.58