Başarı Sanatı #1

in #tr6 years ago (edited)

Bir zamanlar (yaklaşık 1.5-2 yıl önce) yazdığım bir "Başarı Sanatı" kitabını arşivde buldum. Online kitap platformlarında paylaşmıştım sanırım. Bu seriyi tekrar okuduğumda çok fazla değiştiğimi anladım. Şahsen kitap okumayı seven fakat sanırım kitap yazmayı pek beceremeyen bir insan olarak yine de ben bu seriyi atmak istedim :) Kitaptaki saçma tavırlarımdan dolayı(varsa eğer bence var ama..) şimdiden affola. Hadi başlayalım:

ÖNSÖZ

Bu kitabı okuyan başarı yolundaki kişi. Selamlar :)

İlk önce yaptığın şeyi bilmelisin. Başarı nedir acaba? Başarı; milyon dolarlar kazanmak mıdır? yoksa ünlü olmak mı? Lüks villalarda yaşamak mı?. Aslında başarı bunların hiçbiri!

Başarı, bir yol üzerinde gösterdiğin çabadır. Mücadele ruhunu, hırsını bir yol üzerinde harcamandır.

Başarıya ulaşman için elini taşın altına koyman gerekebilir. O çekindiğin, korktuğun kararı başarı için vermen gerekebilir. Sizin için başarı yolundaki en zor soru, "acaba zirvede mi bıraksam?" sorusudur. Sakın ama sakın bu hataya düşmeyin. Zirvede bırakmak çok cazip gelebilir, kolay gelebilir, hata yapmaktan korkuyor olabilirsiniz. Ama asla başarıyı yarı yolda bırakmayın.

En önemli konulardan biriside yatırımdır. Bu başarı projesine yatırım yapmalısınız. Maddi değil; zamanınızı, mücadele ruhunuzu, hırsınızı ve çabanızı yatırmalısınız.

Başarısızlık diye birşey yoktur, başarı yolunda geri dönmek zorunda kaldığınızda bile, başarı yolundaki engelleri görürsünüz. Birdahakine daha da hızlı gidersiniz. Yani size bir birikim olur ve bu birikim kendini geliştirerek daha büyük başarılara dönüşür.

Önsözü kısa tutmak istiyorum, çünkü sıkıldım. Ben de heyecanlıyım, bir an önce kitaba geçmek istiyorum. Ama şunu unutmayın, sizin içinizde cesur bir aslan var. Mücadeleci, hırslı bir aslan. O içinizdeki aslanı korkak yönetmeyin asla. O içinizdeki aslanı sağlam yönetin. Emin adımlarla çıkın yola, başarıya koşun. O aslanı engelleri aşmak için kullanın. Unutmayın ki, herkesin içinde bir aslan var.

Hadi, aslanı yönetelim.

 

Resimler

http://www.pixabay.com

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28