Steemit'e Giriş - [Cointurk 12. Projesi]

in #tr6 years ago

Merhaba,

Adım İlker, İzmir'de özel bir üniversitede akademisyenim. 27 yaşındayım. Çocukluk dönemlerimden beri müzikle ilgilenmekteyim. Org ve gitar çalıyorum.Bunun dışında teknolojiyi çok sever, sürekli takip ederim.
Steemit'le kuzenim sayesinde tanıştım. Kendisi yaklaşık 2 aydır bu sistemde ve güzel bir ilerleyişi var. Ben daha çok yeniyim ama elimden geldiğince aktif kalarak bu güzel toplulukta kendime yer edinmek istiyorum.

Şimdiye kadar bazı müzik performanslarımı paylaştım. Elimde arşivim mevcut. Her gün paylaşım yapmak istiyorum.
@kusadasi nın etkinliklerini öğrenmem çok hızlı bir giriş yapmama neden oldu, yeni gelenlerin ilk günlerine baktığımda bu tarz upvote'lar hiç alamadıklarından zorlu dönemlerden geçtiklerini gördüm. Ben biraz daha şanslıyım, daha doğrusu bu dönemde sisteme girenler ve bu #cointurk etkinliklerinden haberi olanlar...
Bandwith sorununu da inceledim araştırdım. ''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.'' Ki bu tarz sorunları minimuma indirebileyim.

Herkese teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64647.16
ETH 3160.49
USDT 1.00
SBD 4.13