@kusadasi 'nın Paylaşımındaki Yanlış Anlaşılma Üzerine Açıklama

in #tr6 years ago (edited)

28536194_762499843939133_333661905_n.png
Merhaba arkadaşlar @kusadasi 'nin paylaşmış olduğu postta adım geçmiş. Tabloya bakıldığında bahsedilen hesapların benim olduğu izlenimi veriyor. Ama ortada bir yanlış anlaşılma var. Bahsedilen hesaplardan @theodorakis ve @liquidoo 'yu reelden tanıyorum.Diğer hesaplar ise @kusadasi projelerinden daha fazla yararlanabilmek için oluşturulmuş fake hesaplar gibi görünüyor ve o hesapların sahibi @theodorakis gibi duruyor. Benim @firatozbek hesabı dışında kullandığım başka bir hesap yoktur.

Paylaşılan postta "323bc65598114e6aa3e" adresine 3 ay önce ilk sbd aktarımı yapan ben gibi görünüyorum. Sonrasında 2 ay önce Süleyman (@liquidoo) ve Rıdvan (@theodorakis) sbd aktarımı yapmış. Daha sonra @radovic , @ayktkrc , @theodorakis ve @chemister35 hesapları arasında sbd transferleri yapılıp Blocktrades üzerinden çekilmiş. Bu durumda ilk sbd aktarımı yapan ben olduğum için "323bc65598114e6aa3e" adresli Bittrex hesabının ve bahsi geçen Steemit hesaplarının sahibinin ben olduğum izlenimi ortaya çıkıyor. Bu durumda @kusadasi ekibinin yanılgısını anlayabiliyorum.

Olayın aslı şu şekilde . Bana ait olduğu iddaa edilen Bittrex hesabının sahibi @furkantoka 'dır. Furkan sbd'lerimizi nasıl çekeceğimizi bilmediğimiz için ben ve Süleyman'ın (@liquidoo) sbdlerini kendi Bittrex hesabı üzerinden kendi banka hesabına çekip sonra bize havale etmiştir. Süleyman'ın ev arkadaşı Rıdvan aynı şekilde sbd'leri Furkanın Bittrex hesabı üzerinden çekmek istemiş Furkan arkadaşımız da havalelerle uğraşmak istemediğinden ve Steemit şifresini unutmuş olup bittrex hesabının bir daha işine yaramayacağını düşündüğünden Bittrex hesabının kullanıcı adı ve şifresini Rıdvan arkadaşımızla paylaşmış. Daha sonra @cometobesiktas adlı kullanıcı adıyla Steemit'e döndüğünde ( Kendisi [Cointurk 15. Projesi] postunda bu durumdan bahsetmiş) Bittrex hesabı kullanıcı adı ve şifresini değiştirmiştir. Rıdvan arkadaşımız Sbd lerini çekmenin bir diğer yolu olan bloctrades ' i öğrenip açtığı fake Steemit hesaplarındaki sbdleri uğraşmamak adına fake hesaplarının birinde toplayıp blocktrades üzerinden koinim hesabına çekmiş olduğunu düşünüyorum.

- KANITLAR

(1) Bahsedilen "323bc65598114e6aa3e" Bittrex adresin Furkan'a ait olduğunun kanıtı

  • @kusadasi 'nin paylaşmış olduğu posta attığım yoruma karşılık Furkan'ın vermiş olduğu yanıt

yorum.png

  • 8 ay önce @furkantoka tarafından "323bc65598114e6aa3e" Bittrex adresine transfer edilen sbd'ler

furkanhesap.png

(2) 3 ay önce Furkan'ın banka hesabına çekilen paraların benim banka hesabıma aktarıldığının kanıtı

  • Furkanla 3 ay önceki whatsapp konuşmalarımız.

Para yollama.png

(3) @liquidoo , @furkantoka (şuan @cometobesiktas ), @theodorakis kullanıcılarının sahte hesaplar olmadıklarının ve onları tanıdığımın kanıtları

  • sahte hesap olmadıklarının kanıtları

Furkan'ın kendini tanıtma postu
Süleyman'ın kendini tanıtma postu
Rıdvan'ın kendini tanıtma postu

  • Facebook Hesapları

Furkan
Süleyman
(Rıdvan'ın facebook adresini burda paylaşmamın doğru olmayacağını düşündüm. Kanıt olarak sunmam gerekiyorsa ondan gerekli izni alıp eklerim.)

  • Birbirimizi tanıdığımıza dair fotoğraf(süleymanın evinde çekilmiş instagram paylaşımım)

toplufoto.png

(4)

Anlattıklarım doğrultusunda @radovic , @ayktkrc , @theodorakis ve @chemister35 hesaplarının walletlerini incelerseniz, hesaplar arasında para transferi yapılıp sbd'lerin bir hesap üzerinde toplandığı ve blocktrades üzerinden çekildiği görülüyor. Rıdvan ile yaptığım konuşmada bu tür şeylerin Steemit plaformunda yasak olduğunu bilmediğini farkettim. Yakın arkadaşı @liquidoo ve beni böyle bir duruma düşürdüğü için çok üzgün olduğunu ve fake hesap kullanımını hiçbir şekilde tekrarlamayacağını belirtti. Bu postun altına yorum atıp hatasını herkesle açık açık paylaşır mı bilmiyorum ama umarım yapar.Çünkü bu konuda en iyi bilgiyi bize iletecek kişi kendisidir.

Bu gibi durumlar farkedildiğinde ilk önce ilgili kişiyle iletişime geçilip açıklama beklemek en doğru hareket olacaktır. Yapılan açıklama tatmin etmediği takdirde gerekli işlemlerin yapılması gerektiğini düşünüyorum . Bu konulara hassasiyet gösterilirse sevinirim.Umarım bu yanlış anlaşılma düzeltilip insanlara duyurulur.

İsmi geçen arkadaşlar eksik veya yanlış bilgiler varsa bunu postun altında yorum olarak belirtirse bu durumun açıklığa kavuşmasına yardımcı olmuş olur. İlgilenip okuyan arkadaşlar sizler de düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.

Son olarak;

Benim kendi hesabım dışında kullandığım fake veya anonim herhangi bir hesap yoktur..

Sort:  

Gayet açıklayı bir yazı olmuş , hatalar biran önce düzeltilir umarım .

umarım kankA

Elinr sağlık firat herşey yukarda açıkça anlatılmış benim ve Fırat'ın tek kendi hesaplarımız olduğu açıkça görülüyor . Gereği yapılır umarım

@kusadasi postunda da gerekenleri söylemiştim herşey şeffaf duruyor dediğim gibi farklı bir kanıt istenirse söyleyebilirsiniz

Bir an önce düzeltilmesini umuyoruz @kusadasi

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62981.24
ETH 3034.31
USDT 1.00
SBD 3.75