iddaa illeti --- betting

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere iddaa illetinden neler çektiğimi anlatmak istiyorum.

iddaatahminleri-825x268.jpg

source=http://www.tamskor.com

İddaa oynamaya lise yıllarımda başlamıştım .Oynamak denirse tabi. 2-3 ayda bir 2 tl lik bi kupon yapardım.Hiç de tutturamazdım
:)

Üniversiteyi kazanınca elime biraz daha fazla para geçmeye başladı. Haliyle kupon oynama sayım arttı. Arttı dediğim de haftada bir en fazla 5 liralık kupon :D

Uzun zaman bu böyle devam etti. Ta ki üniversite 3. sınıfın başına kadar. O sıralar elimde fazla para vardı çünkü yaz tatilini bi kafede çalışararak değerlendirmiştim :) Ehliyet alma planım vardı. 2000 lira kadar para biriktirmiştim :) Günlerden bi cumartesi günü çok sevdiğim iddaasever bi arkadaşım çok güzel maçları olduğundan ve bu maçlara 100 lira basacağından bahsetti.. 100 liraya 1500 tl. 1500 iyi para dedim içimden ve nedense içimde tutacağına dair bişeyler vardı.. Ben de aynı kuponu oynadım.. Daha ilk maçtan yattık arkadaşlar :D

Kaybetmişsin işte bi dursana .Ama nerdeeee. Hırs yapmıştım bi kere.Yatan maçı çıkarıp kalan maçlara 50 lira bastım.. O da yattı. Tekrar oynadım falan derken o gün akşama kadar ki kaybım 600 lira oldu. Nasıl üzgünüm, nasıl hayal kırıklığı yaşıyorum anlatamam.Salakça davranıp 1 günde 600 lira kaybetmiştim.. Tamam dedim bundan sonra hiç oynamicam.. Aradan aradan 1 saat bile geçmeden tekrar bülteni açtım ..Real madrıd, ve barcelonanın zayıf takımlarla maçları vardı.. Ulan dedim ben bu iki maçı oynasam 1000 lira bassam hem kaybettiğim parayı almış olurum hem de kar etmiş olurum.. Hırsıma yenik düşüp oynadım . İki büyük takım Real Madrid ve Barcelona'nın o gün puan kaybedeceği tuttu.

dddd.png
asd.png

source=http://www.mackolik.com/

Ulan ehliye kursuna da kaydolmuşum parayı bir hafta içinde vermem gerekiyor. Elimde kalmış 400 lira.. Napsam netsem diye düşünürken malum olay tekrar gerçekleşti.. 400 lira bastım. Sağlıklı düşünme yetimi kaybetmiştim resmen . Peki sizce ne oldu.. Tabiki o da yattı..Tek bi kuruşum bile kalmamıştı.. Birkaç arkadaşım sağolsunlar borç falan verdiler. Kurs parasını ödedim. Şimdi bi yerde çalışıp arkadaşlarıma borcumu ödemem gerekiyordu.

Uzun aramalarım sonunda bi kafede çalışmaya başladım. . İddaa oynamayı bırakmıştım.. Tek sorun çalıştığım yerdeki müdür beni hiç sevmiyordu ve çok kötü davranıyordu. Tabi ben katlanmak zorundaydım. 10 günün sonunda katlanamıcak duruma geldim ve beni işten ayrıldım.. 10 gün sonunda 400 lira biriktirmştim.Ne mi yaptım ? ? Evet arkadaşlar düşündüğünüz olay gerçekleşti ben o 400 lirayı da iddaya bastımm ve gene yattı.. İşe gir işten kovul iddaa oyna yatsın tekrar başa dön aynı şeyleri yaşa .. 5 ay kadar sürdü bu arkadaşlar ve ben aklımı kaybedecektim neredeyse.

Ulan 5 ayda hiç mi tutturamadın diceksiniz şimdi. Tabi ufak tefek kuponlar tutturmuştum .. Ama iddaa bana kaşıkla verip benden kepçeyle alıyordu.

Ta ki 19 mart gününe kadar.O gün 9 liralık bir kupon yaptım. 5 bin küsür para getiriyodu. Oynarken hiç umudum yoktu. İnanmayacaksınız ama kupon geldi arkadaşlar. .Kuponu hala saklıyorum

:ASA.png

Tutan bu kupondan sonra borçlarımın tamamını ödedim kâra geçtim ve bidaha hiç iddaa illetine bulaşmadım. Çok zor zamanlar yaşadım ama şans bana güldü sonunda ve bu durumdan kurtuldum. Ama herkes bu kadar şanslı olamayabilir. Bu illet yüzünden evini , işini , eşini kaybetmiş tanıdıklarım var. Siz siz olun bu illetten uzak durun.

okuduğunuz için teşekkürler :)

Sort:  

I Followed ya, You you will follow back

iddaada verdıgın parayı alamıyorsun ama yani ben öyleyım yinede tebrıkler @firatozbek

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67310.11
ETH 3522.28
USDT 1.00
SBD 2.71