Bir soru: Takipçi sayısı neden anlamsızca bir hızla artıyor? Bir fikri olan var mı?steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago (edited)

question-1080x675.jpg
Uzun süredir buraya bir şeyler yazmıyordum. Sonra Ethos'la ilgili içeriği girince yaklaşık 150-200 takipçi birden arttı profilimde. Bunun hakkında fikri olan var mı? Neyin nesidir bu? Bot mu nedir bu hesaplar. Biz uğramayalı buralar çok değişmiş :)

Sort:  

Oo kimler online olmuş..
Üstadım nerelerdeydin? 5 ay olmuş.

--

steemHunt, steemTaste, steemPress.. pek çok yeni proje var..

pek çok yeni bot var.. https://steembottracker.com

Abi çok uzak kaldım ya maalesef. Biraz işler yoğun biraz da başka uğraşlar zaman aldı. O yüzden yazamadım. Yine yazmak istiyorum ara ara.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63396.80
ETH 2615.51
USDT 1.00
SBD 2.86