Steemit hesabınızı güçlendirmek için neler yapıyorsunuz, neler kullanıyorsunuz?steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago (edited)

dhfghfgh.png
Arkadaşlar bir şey sorucam. Steemit hesabınızı, kazancınızı geliştirmek için neler yapıyorsunuz. Ben açıkçası ağırlıklı olarak organik içerik paylaşımıyla ilerledim şimdiye kadar, güzel de gitti. Az sayıda bot denedim. SP delegasyonu da yaptım bir iki kez de olsa. Siz de tecrübelerinizi paylaşsanız ya bu postun altında. Yenilere de vesile olmuş oluruz. Ayrıca ben de merak ediyorum.

b2571958661127.5a047758f1847.gif

Sort:  

bot kullanmak ve sol tarafta taglar var o taglar ile ilgili içerik üretmek, bot kullanmak ve utopia.io gibi projelerde aktif olmak, bot kullanmak ve discordapp kanalına girmek orada aktif olmak, ve tabi son olarak en önemlisi bot kullanmak .

r2d2.jpg
hangilerini botu kullanıyon onu da süle bari

bak bu hesabı incele https://steemit.com/@forkonti/transfers

orada açtığı konunun linki paylaşılmış olan tranferler bottur aynısını yap en kısa yolu bu

babadan kalma yöntemler :)
içerik paylaşarak...


atadan dededen diyosun

işte tam da bu :)

Dolu dolu içerik üretmeye çalışıyoruz :) ancak bir arkadaşım beni discord diye bir konuşma grubuna aldı, ordan upvote yapıyor bot diye birşey. Sanırım daha tam anlamıyla çözemedik olayı umarım ilerde duayeni oluruz elbette sizlerin yardımıyla :) iyi günler dilerim.

Utopian'a başla sen de artık :) Discord'da detaylı açıklamalar var. Utopian-io kanalımıza göz atmanı öneririm.

1-2 paylaşımım var. Başladım :) Devam da ederim belki. Bir taraftan Kriptom'a da çeviri ve yazı yazıyom ya ondan biraz az yazıyom şu sıra.

Aslında şu an rasyonel olarak hiç bir yöntem ekonomik değil.
Discord ve Steemit için harcanan süre, hareketli bir coinde takip-al-sat için harcansa çok daha fazla kazanç sağlar.

Ama insan canlısı olarak; paylaşmak istiyoruz. ve paylaşırken ürettiğimiz içerik için de karşılık görme beklentimiz var. (face'de $ yerine, sadece Like sayısına sevinmemiz de bu psikolojiden olsa gerek)

... Bu durumda, cevap: şimdilik tek cevap Utopian.

Kriptom yazı başı 5-25 TL getiriyor sanırım (?),
utopian'da uygun içerikle yazı başına 100-150 TL çok rahat

Sadece grafik olarak düşünme bence üstad.
Atıyorum, EOS/Bitshares vb. hakkında, white paper vb. zaten okuyor ve paylaşıyorduk. O esnadaki içeriği utopian video-çeviri-tutorial formatında girince.. bi nebze de olsa karşılık geliyor ve egomuz mutlu oluyor :)

Merak edenler için ben düzenli olarak Busy.org'u kullanıyorum ve postlarıma #busy etiketi koyuyorum. Bir de arada sırada SP kiraya veriyorum Blocktrades üzerinden. Onun dışında tek tük botları da denedim ama pek bi düzenli bakmadım. Utopian'a da 1-2 bir şey yazdım, çizdim.

Merhabalar, discord üzerinden iletişim halindeyiz sürekli bize katılabilirsin. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63572.67
ETH 3086.22
USDT 1.00
SBD 3.86