You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Türkiye ve Türkçe topluluğu üzerine

in #tr7 years ago (edited)

Yani aslında hesabımın değeri toplamda 20$ civarında. Steem dolarlarının bir kısmını BlockTrades'te SP kazanmak için 30 günlük delegasyon yaptım, 200 SP olarak geri dönecek. Açıkçası deli gibi kazanç için değil ama zaten tuttuğum blogları buraya taşımak için denedim. Tüm Steem değerlerini paraya çevire bildiğini düşünürsen kazancım 20 dolar demektir bunu soruyorsan. Ama topluluk gelişmeden bunlar oldu ve bence son zamanlarda gelişiyor. Zaten Steem ekosistemi içinde de birçok bilinmez var. Daha nerelere gider belli değil. Onla da ilgili birşeyler karalamayı düşünüyorum, bakalım.

Bot kullanma meselesine gelirsek. Çok fazla deneme yaptım denemez. Busy'i yoğun kullandığım için #busy etiketini kullanıyorum. Bu etiket günde 2 defa kullanımı aşmamak kaydıyla 0,08 SBD kazandırıyor. Birkaç kez @boomerang'ı denedim ama bazen kötü dönüşler oldu, kazandırmadı. Bot konusunda daha deneyimli arkadaşlar vardır illa ki, onlar da görüş belirtsin.

Son olarak da Steemit dışında Busy, Steepshot ve DSound'u kullandım etkin bir şekilde. Oradan da ufak tefek dönüşler oldu.

Sort:  

Selam Fırat, kusura bakma başka kanal bulamadığımdan ve tek seni bildiğimden sana sorayım dedim. Ben bir şeyleri yanlış yapıyorum sanırım. Mesela son yazımın altıra bir not düşülmüş ama ne yapacağımı anlayamıyorum. Ben sürekli yazan bir insanım ve azılarımı başka ve eski blokrarımda da yazıyorum. youtube kanalım var vs. Bir bakıp bana nerede yanlış yaptığımı ve ne yapmam gerektiğin söyler misin? bir de son yazılarımı aynı zamanda adresini senden aldığım Kriptom'da yayınlama çabalarımın hepsi yazılar kurallara uymuyor diye reddedildi. sanırım politik ve muhalif yazılara biçimi bahane ederek izin vermiyorlar.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58551.10
ETH 2514.90
USDT 1.00
SBD 2.35