QASH Bitfinex'te işlem görmeye başladı

in #tr7 years ago

Yeni bir koin olan QASH Bitfinex'te işlem görmeye başladı. Bünyesine kattığı her koine prestij kazandıran ya da sadece prestijli koinleri bünyesine katan Bitfinex, ilk günlerde muhakkak bu tarzda koinler üzerinde olumlu etki yapıyor ve bir miktar yükseliş oluyor. 1-2 günlük periyotta istifade etmek isteyen olursa haberi olsun. QASH Asya merkezli bir koin, henüz çok incelemedim fakat sağlam bir ekip var gibi arkasında. Araştırıp bir şeyler yazacağım hakkında.

Sort:  

Hello ! I just read your article, I love it & I upvoted you. Follow me @osmanie and I follow you too!

dün aldım sattım yoyow var bide onuda aldım sattım sonra iota ve eos arasında karasız kaldım iota aldım yattım sabah bi kalaktım yanlış ata oynamışız eosa güvenmedik

Biraz yükseldikten sonra düşüş yaşadı. Sanırım zamanla yükselecektir. Bitfinex'e girdiyse yükselmemesi pek mümkün değil zaten.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58711.36
ETH 2729.16
USDT 1.00
SBD 2.28