Koin rehberi: Litecoin nedir?

in #tr7 years ago (edited)

Merhabalar Kriptom.com'da altkoinlerin temellerini, özelliklerini yazdığım bir yazı dizim var. Adı "Koin rehberi". Buradan da ara ara paylaşmak istiyorum. belki istifade edenler, tanımak isteyenler olur vs.

Koin rehberi: Litecoin nedir?

Yazıya yukarıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Seriden ilk yazıyı Ethereum'u tanıtarak yapmıştım. Ön plana çıkan altkoinleri tanıtmaya devam edeceğim. Kripto piyasalar büyürken bu önde gelen koinler de ciddi değer kazanıyor. Belki size de vesile olur.

Sort:  

Elinize sağlık hemen okumaya başlayacağım qash hakkında yazarmısınız baktım hiç Türkçe kaynak yok bu gün bitfinex te işleme başladı tek bildiğim singapur da üretildiği

bildiğim kadarı ile şimdilik pek değer kazanacak gibi durmuyor.

Bugün %20 değer kazandı. Daha n'apsın :)

Spekülatif:) uzun vade de geleceği yok gibi.

benim yazıyı kabul etmemişler :/

Ya ilk elden aktif olanlar kaldı gibi yazar olarak sitede. Ben takip edicem. Sen topluluktan kopma Murat. İlla ki kaliteli katkı yapanlar yer edinir. Arıza ve çıkarcı tipler yüzünden önlem almak zorunda kaldı site yönetimi aslında. Olan biten bu.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63098.94
ETH 2621.87
USDT 1.00
SBD 2.74