Grimm (2011-2017) (polisiye,fantastik)

in #tr5 years ago

Favori dizilerimden birinden bahsetmesek olmazdı grimm adlı bu dizi polisiye olarak geçiyor fakat sıradan bir polisiye değil fantastik,doğaüstü bir polisiye bu dizide hayvansı insan diyebileceğimiz varlıklar var ana karakter bir insan fakat bir özelliği var dizi 6 sezondan oluşuyor 119 toplam bölümü var doğaüstü konusu ön planda dizi hakkında benim yorumuma gelecek olursak:
Dizi pek fazla bilinmemesine rağmen beni gönlümden fethetti gerek konusu gerek efektleri iyi durumda cok iyi demiyorum ama gayet iyi dizi 6.sezonda final verdi bana göre beklenilmiyen finaldi pek bitti denemez diziye bellimi olur belki devam eder devam etmesini cok isterdim bu dizi benim icin10/10'u gayet net bir şekilde alir diziyi izlemeniz tavsiyemdir.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61498.89
ETH 2962.80
USDT 1.00
SBD 2.49