SteemAuto, Curation Trail, Fanbase nedir?

in #tr6 years ago

SteemAuto Nedir?

https://steemauto.com adresinden giriş yapabileceğiniz steemit için kullanışlılığı olduğunu düşündüğüm site.Siteye girişte sizin hesabınızı tanımlamanızı izin vermenizi istiyor. Zaten site içerisinde kendi uyarısı da var. İşlerin karışacağını düşünüyorsanız kullanmayın diye. Fakat işlerin karışması için her hangi bir durum yok. Home sayfasında steemit girişini onaylıyorsunuz. ardından hesap kullanılır vaziyete geliyor. Alt tarafta settings kısmında oy verme enerjinizin ne kadar limitli olmasını gösteren bir bölüm var. buradan istediğiniz sayıyı verip otomatik olarak oy vermesini durdurabilirsiniz.

FANBASE Nedir?

Fanbase kısmında ise listenize eklediğiniz kişilerin herhangi bir paylaşım yaptığında direkt olarak oylamanızı sağlayan kısım bulunuyor. Eklemek istediğiniz kişinin steemit adını yazıyorsunuz ve follow diyorsunuz. Artık otomatik oylama başlamış oluyor. Burada da şöyle bir  ayar yapabilirsiniz. Yüzde kaç oylama ile oylamak istediğinizi 24 saat   içinde kaç defa oylamak istediğinizi seçebilir ve hatta curation ödülü   kazanmak için süre de belirleyebilirsiniz. 25-30 dk arasında curation ödülü   gelme ihtimali daha fazla gibi.  

Curation Trail Nedir?

Benim en çok sevdiğim   özellik bu sitede bu. Bir tren sistemi  var.Şöyle örnek vereyim, benim yaptığım beğenileri diğer hesaplarında   beğenmesini sağlayabiliyorsunuz. Benim hoşuma giden bir yazı olduğunda bunu   doğal olarak beğeniyorum ve benim peşimden gelen kişilerde o yazıyı oylamış   oluyor. Hesapların etkileşimi birlik beraberlik için güzel bir olay olduğunu   düşünüyorum. Burada da istediğiniz yüzdeyi ayarlayabilir zamanı   seçebilirsiniz. Bu yöntemi kullanan bir çok hesap var böylelikle karşılıklı olarak yazılara destek olunabiliyor. 

Benim Curation Trail'ime katılmak isterseniz beklerim.Karşılıklı etkileşimle hesaplara destek olmayı amaçlıyorum. Herkese iyi günler @fidofinans



Sort:  

Bu postunuzda acaba ftlob tagini mi kullandınız ? Edit: musicvoter kullanmışsınız da nedenini sorabilir miyim ? Müzik ile ne alakası var bunun?

Hayır öyle bir tag kullanımı yok. Genel olarak paylaşımlarım müzikle alakalı. Fakat onun dışında şeyler de paylaşıyorum. Listelerinde ekliyim bu sebepten oylanmıştır. Neden sordunuz?

Ya biraz çıkıntılık yaparak sordum kusura bakma, autovote olarak geri dönüş yapılmış hesabımdan da merak ettim ben de. :)

biraz hesap sorar gibi oldu evet :) müzisyen dayanışma topluluğunun kıyağı işte :) Şaka bir yana sorabilirsiniz tabii doğal.

Excellent post!

This post has received a 4.68 % upvote from @boomerang.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70638.80
ETH 3565.34
USDT 1.00
SBD 4.73