Fidof ile Ekonomi Gündem

in #tr6 years ago (edited)

7777777 (2).png

Tekrardan yazmaya başlıyorum. Kimi zaman kısa olur kimi zaman uzun soluklu yazılar olur. Bu belki de ileride ki yapmaya niyetlendiğim bir girişimin temeli olabilir. Ekonomik alanda kendimi hep geliştirmeye çalıştım ve hala bu çabamda ısrarcıyım. Öğreneceğim çok şey var. Türkçe kaynak yetersizliği kendi dezajantajım olan ingilizce yetersizliğim gibi konular bu merakımı gidermemde yetersiz kalıyor. Oldukça samimi dille yazılar yazmaya gayret edeceğim. Her gün piyasayı takip edemediğimden dolayı gelişmeler konusunda karanlık kalan kısımlar oldukça çok olacaktır. Twitter'dan etkileşim yapıp bana yardımcı olacağınızı düşünüyorum.

Yazı yazmak meziyetli iş aslında. Cümleler kurabilmek öğrendiğin bilgileri karşı tarafa düzgün bir şekilde aktarabilmek gibi bir çok sıkıntı var. Bunları başarabilirsem ne mutlu bana. Büyük iddialarım yok ben en çok biliyorumculuk kesinlikle yapmayacağım. Ben Bildimcilikte mümkün oldukça yapmamaya çabalacağım. Bazı kısımlarda şöyle tahmin yürütüp böyle gerçekleşti gibi şeyler kullanabilirim.Bu ekonominin olmazsa olmazı. Çünkü bazı konulardan ders almak anlamına denk gelir bu. Yazılarımdan umarım keyif alırsınız.

Bugünlük sadece küçük bir giriş yapıp sizlere bunu bildirmek için yazdığım bir yazı oldu devamı gelecektir. Herkese teşekkürler şimdiden.

Dolar : 5,091

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63645.37
ETH 3067.90
USDT 1.00
SBD 3.81