You are viewing a single comment's thread from:

RE: İngilizce Bilen Orpington Tavuk

in #tr6 years ago

Gönderi ile ilgili sanırım bir yanlış anlaşılma olmuş, gönderi @orcunk.karaca 'ya ait, ben sadece re-steem yapmıştım :D Ama sorun değil, bence de çok güzel bir yazıydı.
Aslında hevesinizi kırmak gibi olmasın ama İngilizce kullanmanızın da çevreniz olmadıktan sonra pek bir faydası olacağını sanmıyorum. Ama belki de sizin gönderileriniz özel bir yetenek istediği için buna ilgi duyan yabancılara ulaşmanız açısından fayda sağlayabilir. Ben sadece eğer İngilizce kullanmayı planlıyorsanız sorun olacağını düşünmediğimi aktarmaya çalışmıştım ama seçim yapmanıza sanırım yardımcı olamayacağım.
İsterseniz bir deneyin, sonuca göre hareket edin, bilemiyorum :D

Sort:  

Aaaa çok güldüm gerçekten 😂 Öyle çok kişiye yazdım ki bugün benim de aklım karıştı.
Tekrar bakacağım ve sizin postunuza da yorum yazacağım.

Benim pek gönderim yok ama beklerim tabii ki :D -En son yorum yapılabilecek gönderimi yaklaşık 6 ay önce paylaşmışım (Türkçe olarak)-

Olsun bakacağım yine de belki yeni bir şey öğrenirim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66892.02
ETH 3513.87
USDT 1.00
SBD 2.67