Pasta zamanı ☺

in #tr6 years ago (edited)

IMG-20180118-WA0003.jpg
Aksama misafirlerim gelicek.onlar için küçük ve şirin pastacıklar yaptım 😊
Evet biraz ugrastim.Ama evimizin bereketi misafirlerimiz icin tabiki deger 👍Ben henüz tadina bakmadim.
Umarım tadıda görüntüsü gibi güzeldir ve umarım misafirlerim begenirler.
Cok ugrastım ya şimdi merakla misafirlerimin tepkisini bekliyorum 🙈😂
Bekleyelim ve görelim öyleyse..... 🤗

Sort:  

Çok güzel görünüyor hemen pastane açmalısınız 😀✨

Ayy şimardim valla bu ne guzel bir iltifat cok tesekkur ederim 😊

Wonderful. .👏👏👍

Thanks 😊😁

Görüntü harika, tadı da öyledir eminim 😊 elinize sağlık

Cok tesekkur ederim 😊

Çok lezzetli gözüküyorlar 😋😋😋

Cok tesekkurler evet misafirlerim cok begendi 😊

Şahane olmuşlar 👏

Cok mersi ugrastim ama bende begendim sonucu 😊

Masallah pastaneden almis gibi suslu puslu 😀

Cok tesekkur ederim begenilmesi beni cok mutlu etti 😊

You got a 1.86% upvote from @postpromoter courtesy of @ygmraykt! Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

ellerinize sağlık çok güzel gözüküyorlar

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65800.35
ETH 3464.66
USDT 1.00
SBD 2.68