Belki de en mutsuz günüm o 23 Nisan'dı. Neden mi? [Cointurk 26. Projesi] fatihgul#3940

in #tr6 years ago

Küçükken en sevdiğim günlerden biri, belki de en sevdiğim gündü 23 Nisan.
Ders olmadığı için değil (oldukça başarılı ve çalışkan bir öğrenciydim),
okulumuzda gösterilerle, şiirlerle, etkinliklerle tam bir bayram olarak
kutladığımız için.

İlkokul 4. sınıftayken ayrı bir coşku vardı içimde, 1. Sınıftan beri çok
istediğim Bando Takımına seçilmiştim. Okulumuzda 1. ,2., 3., Sınıf
Öğrencilerinin (sanırım küçük oldukları için) Bando Takımına katılmasına
izin verilmiyordu. 4. Sınıfta da en büyük hayalim olan Bando Takımına
seçilmiştim.

Haftalar öncesinden provalara başladık. Öğretmenimiz eşliğinde sürekli
çalışıyorduk. (Kimbilir ne kadar kötü çalıyorduk, ama bize dünyanın en
güzel müziği gibi geliyordu) Herkes ayrı heyecanlıydı. 5. Sınıf öğrencilerinin
tecrübeli oldukları için bize yukarıdan bakmaları bile hevesimizi kıramıyordu.
Zaten severek gittiğim okuluma provalar sebebiyle ayrı bir heyecanla
gidiyordum.

Gösterimize 1 hafta kala kıyafetlerimiz geldi, eve gittiğimde sırmaları
olan kırmızı kıyafetimi giyip sokağa çıkmıştım. (Şimdi para verseniz
yapmam)

22 Nisanı 23 Nisana bağlayan gece sevinçten uyuyamazken, bir an önce
sabah olsun istiyordum. Önce okulumuzun bahçesinde gösterimizi
yaptıktan sonra, diğer öğrencilerle beraber okul çevresinde yürüyerek
çalacaktık.

Sabah erkenden kalktım, heyecanla kahvaltımı yaptım ve kıyafetlerim
üzerimde, trompetim elimde annemle beraber okula doğru yola çıktım.
Sokakta yürürken bir yandan da sağa sola bakıyordum, insanlar bana
bakıyor mu diye :)

Neyse okula geldik, şiir gösterilerinin bitmesini beklerken hafif hafif
yağmur çiselemeye başladı, ve birden bardaktan boşalırcasına yağmur
başladı, veliler, öğrenciler kaçışmaya, evlerine dönmeye başladılar.
"Durun daha bizim gösterimiz var, lütfen gitmeyin" diye haykırmak
geldi içimden, yutkundum, sesim çıkmıyordu. Yıllardır beklediğim,
çocukluk aklımla hayatımın en mutlu günü, yağmur yüzünden en
hüzünlü güne dönüştü. Öğretmenimiz yanımıza gelip "çocuklar bu
şartlar altında ne okulda ne dışarıda gösterimizi yapamayacağız,
ama üzülmeyin başka zaman yaparız" dedi. Ağlayan diğer öğrencileri
anneleri teselli etmeye çalışıyordu. Sanırım gözümden 2 damla yaş
süzüldü, o da yağmurda belli olmadı. Yıllardır büyük bir hevesle
beklediğim gün, o zaman bana dünyanın sonu gibi geldi.

Daha sonra yaşadığım çok çok mutsuz, umutsuz günler olduğu için
o 23 Nisan'daki mutsuzluğumu bugün tatlı bir tebessümle anarım,
keşke şimdi tek derdim yağmur yüzünden gösterimin iptal olması olsa derim,
her 23 Nisan günü ise havanın güzel olmasını ve yağmur yağmamasını
isterim, çünkü o gün yağan yağmurda hayalleri yıkılan çocuklar
olacağını bilirim.

Sort:  

İçeriği çok güzel hazırlamışsınız, upvote yaptım. Ben de aynı projeye katıldım. Siz de upvote yapıp desteklerseniz sevinirim :) https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/23-nisan-anilarim-cointurk-26-projesi-berhanktpgl-3082

Teşekkür ederim, tabi ki, memnuniyetle :)

Congratulations @fatihgul! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by fatihgul from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

14194015_k_17095803_yarisma_duyurusu.jpg
https://steemit.com/tr/@hakansorucu/try-marketing-1-projesi
steemiti geliştirmek adına yapılan projelerimize katılıp ödüller alabilirsiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85