Ne Değişti..? [Cointurk 16. Projesi]

in #tr7 years ago

74 gündür dahil olduğum bu platformun bana kattığı bir çok şey var. Bunlardan birkaçını "cointurk projesi " adı altında paylaşmak istiyorum.

2018-02-20_010215.jpg

  • Daha önceden internet çöplüğünde, işime yarayabilecek bilgileri bulmak için oldukça uğraşırdım. Sözde farklı kaynaklardan bulduğum bilgilerin hepsi kopya çıkıyordu. Bilgilerin doğruluğu için ekstra çaba harcamak gerekiyordu. Bu platformun özellik kopya içeriklere karşı aldığı önlemler gerçekten çok güzel. özellikle kripto paralar ile ilgili kendi dilimizde birçok kaynak var.
  • İkinci olarak, Türk kullanıcılarının, topluluklarda birbiriyle olan dayanışması beni oldukça etkilemiş durumda. Bilmediğin bir konu hakkında bir soru sorduğunda ya da bir fikir istediğinde 3-5 kişi, aynı anda farklı çözüm önerileri sunarak sana yardım etmek istiyorlar. Tabi ki aynı şekilde ben de yeni gelen arkadaşlara yardım etmekten gurur duyarım.
  • Steemit'in insanları yaratıcılığa teşvik etmesi, herkese kendi içeriğini oluşturup, kendi yeteneklerini keşfetmesi için amaçlanmış bir site. Bu noktada daha çok bilgisayar programı öğrenmemi sağladı.

Teşekkürler Steemit...

Sort:  

This post has received a 0.39 % upvote from @drotto thanks to: @faruqomer.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by faruqomer from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62572.49
ETH 2444.62
USDT 1.00
SBD 2.67