İş dünyam 😉

in #tr7 years ago

Merhaba steemit ailem.
Bu gün sizlere biraz işimden bahsetmek istiyorum 4 senelik bir deneyimim oldu az çok bilgilendirmek ve kendi sorumlu olduğum bölümlerden bir kaç resim paylaşmak istedim...

image

Bu sanatsal 🎨 bölümümüz her çeşit profosyanel acrylic, guaj ve oil paint tabi bunların boyutları 7. ml den başlayıp 1lt ye kadar çıkabiliyor tüp, cam şişe, 250ml şişe 500 ml ve 1lt olarak..
Güvenle alabileceğiniz benim önerebileceğim markalar.
NOVA COLOR, SÜDOR. Artdeco, CARİOCA, AMSTERDAM, ArtCreation...

Benim en sevdiğim bölüm rengarenk 😄

Şimdi eva bölümümüz var.
Önce
image
Sonra 😉
image

Eva çeşitleri 20×30 silmi, yapışkanlı simli, normal düz, yapışkanlı düz, desenli, çeşitleri ve 20×30 keşke yapışkanlı, yapışkansız desenli keçe olarak bunların birde aynı şekilde 50×70 boyutları var..
Güvenle alabileceğiniz benim önerebileceğim markalar.
Nova COLOR, TİCON, SÜDOR, MARLA 😉

Rotring ve Uni-ball versatil Tükenmez Kalem reonumuz..

Önce
image
Sonra 😉
image

ADEL GURUBU

Önce
image
Sonra
image

Ara sıra kaçamaklarımız oluyor tabi 😀
image

Kırtasiye genel olarak bir ihtiyaç.
Yalnız bir korku vardır hep içimizde sağlıklı mı değilmi diye şunu bilmenizi isterimki 4 senedir calıştığım toptancı firmamızda şimdiye kadar böyle bir ürün bizim firmaya giriş yapmadı ve izin verilmez biz türkiyenin bir çok kırtasiye firmasına ürün temin ediyoruz..
image
image
image

Gerektiğinde depoda gerektiğinde reonlarda ben işimi seviyorum 😋

image
İLLEDE AŞK 😍
image

Bu günlük benden bukadar steemit dostlarım verdiğim bilğiler az da olsa umarım bir işe yarar sevgiler saygılar..

image

Sort:  

Kanka hayırlı olsun 😊

Eyvallah kankam sağol 😉

Ohhh ohh maşallah ne de güzel ne de büyük bir kurtasiye. Bir öğretmen olarak ne kadar çok severim kırtasiyeleri bilemezsiniz

😊 evet bu sadece 1.ci kat ve bir kısmı

İşini severek yapan insanlara bayılıyorum, başarılar dilerim.

Teşekkür ediyorum

Teşekkür ediyorum

Teşekkür ediyorum 😊

Teşekkür ediyorum 😊

Tebrikler eniştee 😊😊

Teşekkür ederim BaLDız😄

Allah kolaylık versin damat 😊😊

Sağol teysoşum😄

Tebrikler kocacım siftah oldu😁😘

😍😘 aşkım seni seviyorum

Tebrikler ! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.Paylaşımınız için Teşekkürlerimizi sunarız.Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz TR Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

tebrik ederim👏
kırtasiye ürünlerini çok seviyorum hazine gibi bi yer🙄 böyle bi yerde akşama kadar kalsam sıkılmam🙆

180 bin çeşit ürün içerisindeyiz kırtasiye kitap ve oyuncak burası Bambaşka bir yer 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60189.57
ETH 3204.49
USDT 1.00
SBD 2.44