Sort:  

Selam azeri değilim ama yardım etmem için azeri olmama gerek yok. Keşke bilsem de anlatsam :) belki yukarıdaki yakışıklı biliyordur :)

Ben de azeri değilim , yakışıklı da değilim ama olmama da gerek yok :) Sbd be Steem in olduğu bir borsada hesabınızın olması gerekir önce. Sonra o borsaya sbd ve syeemlwrinizi aktararak orada işlem yapabilirsiniz. Ben de şimdiye kadar hiç yapmadım ama bilgim bu yönde. Gobaba diye bir borsa için bayağı post yazılmıştı buralarda. Bir araştırmanızı öneririm.

Teşekkürler. Amma ben türk olmadığım için türk sitelerinde nasıl para çeke bilirim. Visa ve ya mastercard varmı sitelerde acaba?

Hmm. Bildiğim kadarıyla yok ama çok da emin değilim.

Sensin yakışıklı değilim ya. O nasıl laf. Kızdım bak şimdi. Yarın "kızgınım" diye yazı yazacağım

:D Yaz da okuyalım ya, Kızgınım , Agresifim, Ağzını Burnunu Kırarım diye seri yap hatta :))

Ahahslha ilkini yazayım da kalanını düşüneceğim fena fikir değil :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60313.79
ETH 2889.34
USDT 1.00
SBD 2.47