Bugün de üzümlü, cevizli kek yapalım dedik, kötü mü ettik😇🍩🍪😂

in #tr7 years ago

Herkese üzümlü, cevizli kek tadında haftasonları diliyorum😊
Afiyetler Olsun...

Hepinize sevdiklerinizle birlikte huzurlu, mutlu geceler💐🌹

Sort:  

ellerinize sağlık,kek çeşitlerini hep sevmişimdir hem lezzetli hem karın doyurucu oluyor bana göre :)

Teşekkür ederim😊

Teşekkür ederim😊

Çok güzel görünüyor nasıl böyle pürüssüz oldu 🤔 afiyet olsun

Teşekkür ederim😊

teşekkürler sizede Herkese üzümlü, cevizli kek tadında haftasonları :))

Teşekkür ederim😊

oooo ellerin dert görmesin. akşam akşam canımızı çektirdin :))

Teşekkür ederim😊

bunun üstüne bir böğürtlen reçeli dökeceksin. offf :)
ben bi pastaneye kadar gidiyorum...

Gelin ben ısmarlayayım😊

Elinize sağlık 👍🏻

Teşekkür ederim😊

iNTRO pIC-01.jpg

This post was resteemed & upvoted by @superbot - the Best Resteem bot on Planet !
Good Luck!

Follow for 10 minutes ,
Send 0.100 Steem/Steem Dollar and the URL in the memo that you want resteemed and upvoted.

So don't waste any time ! Get More Followers and gain more Visibility With Superbot

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64916.21
ETH 3483.89
USDT 1.00
SBD 2.45