STEEMİT TÜRKİYE TOPLULUĞU HAKKINDA

in #tr7 years ago


steem turkey.jpg

Merhaba Arkadaşlar
Bugün sizlere bahsetmek istediğim konu TR kullanıcılarının birbirlerine olan daha doğrusu olmayan destekleri hakkında.
Bu konuyla ilgili daha önce de bazı arkadaşların paylaşımlarına yorum yapmıştım. Ancak tatmin edici bir cevap bulamadım.
İçimizden bazı arkadaşları tenzih ediyorum. Ama maalesef ki çoğunluk birbirlerini desteklemek konusunda biraz cimri davranıyor.
Genel olarak en büyük sıkıntımız TR kullanıcılarının sayısının azlığı. Biz Steemit’te Türk kullanıcı sayısının artmasını arzu ediyoruz ama bunun için elimizden geleni ne kadar yapıyoruz?
Bunun yansıması olarak TR paylaşımlarının az desteklenmesi ve karşılığında elle tutulur bir gelir getirmemesi Steemit’e insanların gelmesini, gelenlerin kalıcı olmasını zorlaştıran bir durum.
(Ayrıca şunu da söylemeden geçmeyelim. Bütün bunları söylerken, bırakın Steemit’te yayınlanmasını, bir Türk kullanıcıya yakışmayacak şekilde paylaşılmış olan yazıları destekleyin anlamında söylemiyorum)

Bununla ilgili daha önce yaptığım yorum şu şekilde.

topluluk.jpg

Dikkat ediyorum, bizden eski olanlar ve Steem Power’ı yüksek olanlar bizim postları ya upvote etmiyorlar ya da yüzdeyi düşük ayarlayarak %10-20 gibi beğeniyorlar. Buna karşılık ben ve birkaç Türk kullanıcı arkadaşlar %100 upvote yaparak post sahibinin emeğinin karşılığını almasını yani daha çok kazanmasını amaçlıyoruz.

Daha öncede söylediğim gibi, burada yeni sayılırım ve bilmediğim için soruyorum.
Bir Steemit kullanıcısı bir paylaşımı %100 upvote ederse kendisi bir şey kaybediyor mu? Eğer kaybetmiyorsa ne diye bunu kendi vatandaşlarından esirgiyor.

Lütfen bu konudaki yorum ve düşüncelerinizi paylaşır mısınız?
Teşekkür ederim.

--------O--------O-------O-------O-------O-------

--------O--------O-------O-------O-------O-------

Sort:  

Doğru söze ne denir, discord steemit Turkey kanalini bulmanız lazım, pal hesabı minnowsupport un https://discord.gg/uFRvsT bu link anlık davet umarım basarabilmisimdir.

Teşekkür ederim.

İşe yarar mı

Kesinlikle birbirimize destek olmamız lazım.

arkadaslar Dıscorda gelırsenız oradan konusulur bu durum ayrıca toplantı zamanını takıp edıp toplantıya katılmanızda yarar var...

Geri dönüş için teşekkür ederim. Discord'da acemiyim, hangi kanal olduğunu söylermisin. Pal yazan yere tıklayınca açılan kanallardan birisi galiba.

teşekkürler kanalı buldum. Orada görüşmek üzere

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by fakire1sadaka from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Desteğin azlığı tartışılmaz, ama bir gerçek de var, türk kullanıcılar içinde SP çok güçlü olanlar henüz yok, biraz ilerlemiş olanlar var, ve upvote 100% verirse o gün içerisinde ancak 10 yazıya oy verebilir. Bu yüzden daha fazla yazıya oy kullanmak için oy yüzdesini biraz düşürmesi gerekiyor. Şu an hepimiz steem powerlarımızı arttırmamız gerekiyor, öbür türlü 100% oy versen de 1 cent işte.

Geri bildirim ve bilgilendirme için teşekkürler.

Congratulations @fakire1sadaka! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Kardeş bu sisteme yeni katıldım. Bu dediklerine katılıyorum. Biraz birbirimize destekçi olursak, sanırım bu sistemde daha iyi yerlerde oluruz. Bende Çok bilmiyorum ama anlamaya çalışıyorum. İçerik giremedim. Post ekranı aktif çalışmıyor. Nedenini bilen var mı?.. bu arada mesajın çok anlamlı ve çok beğendim...

Geri dönüş için teşekkür ederim. Ayrıca aramıza hoşgeldin.

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Birbirimize ne kadar destek olursak o kadar iyi. Türk hesaplarını toplayan bir kanal yada benzeri birşey olursa, birbirimizi takip etmemiz açısından güzel olur.

Katiliyorum, birlik olmamiz lazim

Geri dönüş için teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 58961.27
ETH 2500.29
USDT 1.00
SBD 2.45