Sort:  

Ben de sizi tebrik ediyorum, liderlik vasfı taşıdığınız ve yönlendirdiğiniz için

Estağfurullah da, gözümde kaçmadı sanma, çoktan beri yoksun :)))"

İşler güçler, planlar projeler, seni de göremiyoruz uzun zamandır, hayırdır ?

oyun, kısaca oyun,
Biliyorsun tiyatro :)))

O değil de yarın öbür gün bu yazıyı okuyanlar, alttaki yorumları da okuyunca, biz çocuklarımıza nasıl hesap vereceğiz :))

Bak bu kafama takıldı, dursak mı :D

Adımız spam yorumcuya çıkacak :)

Bu akşam böyle olsun, yarın akşam en fazla 20 yaparım herhalde :)

Amerikan filmlerinde " bu pazar kilisede göremedim seni john" muhabbeti gibi olmuş :)

Kiliseye gitmedim ama muhabbet güzel :)

Kilisede ne yapacaksın Kilis'e git. Kilis tava diye bi yemek var müthiş sarmısaklı falan

Teheccüde kaldıralım milleti :)

yemek var dersen kalkarlarda namaz var dersen kalkan olmaz

İşler güçler, planlar projeler, seni de göremez olduk, hayırdır?

Bunu sürekli yapmalıyız ama sadece bu içeriklere değil hepsine

Sırf bu uygulama için ekip kurmalı ve desteklenmeli, al sana yeni proje :)

Bunu kaç defa söyledim ama dinletemedim meğerse eğlence şeklinde yapmak gerekiyormuş

Biraz gaza gelmek gerekiyormuş, bu arada oylamalar nasıl gidiyor?

Birkaç kişi kaldı yarına bırakmam umarım, vote power ın full olmasını bekliyorum

araya kaynadım çaktırmadan :) her yere destek olmaya çalışıyorum :)

Teşekkür ederim, hep böyle devam ;)

Katılıyorum kesinlikle :)

Yapalım hocam, her akşam en az 10 yorum herkesten ;)

Teşekkürler. Yazılarım devam edecek.

Etsin o zaman :)

Edecek. iyi fikirler biriksin bakalım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63626.54
ETH 2727.44
USDT 1.00
SBD 2.56