You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tanış ve Kazan | 24 SBD ÖDÜL

in #tr7 years ago

Tanışmak istediğim kişi kim olurdu sorusuna birden fazla cevap vermem gerekiyor ama belki de yarışmanın kuralı böyledir diyerek @necrosahin, @vitruvianman, @kalvas, @myego13 arasından birini seçiyorum.
@necrosahin diyorum.
Nedenine gelince, paylaşımlarından ve yorumlarından anladığım kadarıyla yapı itibari ile benim gibi duygusal birisi ve yine anladığım kadarıyla baba olunca daha bir duygusal olmuş. Bunun dışında buradaki bazı arkadaşlara göre tecrübeli olsam da, maalesef ki hala öğrenme aşamasında olduğum ve günümün küçük bir dilimini Steemit'e ayırabildiğim için (bu şu anlama geliyor; öğrenmiş olduğum bir özellik veya bilgi, üzerinde pratik yapamadan ve düşünmeye fırsat bulamadan platformdan ayrılmak zorunda kalınca, bir gün veya iki gün sonra tekrar lazım oluyor ama bazen hatırlayamıyorum) her başım ağrıdığında (sıkıştığında) kendisi de, bir sağlıkçı olması hasebi ile @necrosahin'e başvuruyorum. Sağolsun hiçbir zaman da mesai bitti, randevu al yarın tekrar gel demiyor ve yardımcı oluyor :)))

Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.

Sort:  

Karşılıklı hoş sohbetimizden fazlasıyla keyif alıyorum. İnşallah tanışırız diyebilirim. Beni seçtiğin için teşekkürler. Kocaeliye yolun düşerse mutlaka tanışalım. Havada kalmasın. Yine randevu almana gerek yok :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57729.24
ETH 3118.56
USDT 1.00
SBD 2.37