BUGÜNKÜ YAZI KIZIMA AİT

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar;


5.jpg


Bugünkü yazımı daha doğrusu yazıyı kızıma bıraktım. Niye diye sorarsanız eğer, uzun zamandan beri Steemit’e fazla zaman ayırdığım ve evdeyken bile ara sıra cep telefonundan kontrol amaçlı göz atmalarım sonucunda kızım en son dayanamadı ve “baba ben de bir yazı yazabilir miyim?” diye sordu.

Aslında soru önemliydi ancak altında derin manalar barındırıyordu.

Ne demek istemişti acaba benim bir tanecik küçücük sevgili kızım?
Düşünüyorum, düşünüyorum, kafamın içinde birbirini kovalayan sorular içinde debelenip duruyorum.

En sonunda bir iki tanesini buraya yazmak istedim.

1-Sen babasın, adı üstünde baba, yani babası olduğun kişiyle, yani benimle ilgilenmelisin.

2-Dünya Steemit’ten ibaret değil. Hadi dünyayı geçtik, bu ev de Steemit’ten ibaret değil.

3-Şu telefonunla ilgilendiğin kadar benimle de ilgilensen olmaz mı?

4-Madem sen benim ilgi alanıma dahil olmuyorsun, o halde ben senin ilgi alanına girerim.

Benim bu soruya verebilecek tek cevabım vardı.
Biraz mahcup, biraz üzgün, biraz hüzünlü ve biraz da duygusal bir şekilde “tabi kızım ne demek” diyebildim.
Dilimden bunlar dökülüyordu ama içimden “sana söz veriyorum, seni bir daha ihmal etmeyeceğim” diye kendime söz veriyordum.

2.jpg


Lafı çok dolandırdım kusura bakmayın.

Yazıyı olduğu gibi Word sayfasından içeriğine karışmadan ve hiçbir düzeltme yapmadan buraya kopyalıyorum.

8 yaşında bir çocuğun yazdığını düşünerek yazım hatalarını görmezden gelmenizi rica ediyorum.


Buyur kızım sahne senin


6.jpg


Çok güzel bir gündü dışarıya çıkıyım dedim birde ne göreyim arkadaşlarımda çıkmıştı bahçede oyun oynadık sonra canımız sıkıldı parka gidelim dedik bir bebek alıp bide ona evcil hayvan alıp parka gittik. Oyuncaklarımızı alıp salıncağa bindirelim diye karar verdik oyuncaklarımız küçük olduğu için salıncağın bir yerlerine sıkıştırarak salladık bazıları düştü tekrar taktık en sonunda arkadaşım salıncağın zincir için yapılmış boşluğa koydu oyuncağı sonra oyuncakları kaydıraktan kaydıralım dedik oyuncakları arkadaşım oyuncağı salıncağın zincirin olduğu yerden çıkartırken arkadaşımın hızla çekti kafası geldi oyuncağın vücudu salıncağın içine kaçtı arkadaşım çok üzüldü bir çözüm yolu düşünmeye başladık ve hiç bir şey bulamadık sonra ben gidip bir tane daha arkadaşımı çağırdım o arkadaşım salıncağı ters tutarak oyuncağın düşmesini sağladı ama düşmedi bizde arkadaşımla beraber üzülen arkadaşımı morallendirmeye çalıştık ama işe yaramadı sonra komşumuz geldi babasıyla bize yardım etti salıncağın yanına gittik .salıncağın içinde oyuncağın parçalarını gördük alırken arkadaşımın annesi çağırdı son anda oyuncağın parçalarını çıkardık herkes mutluluktan havaya uçtular sonra herkes evlerine gitti


3.jpg


YORUM ZAMANI : Bence güzeldi ama yardım istemesek sonumuz pek hayırlı olmaya bilirdi ben olsaydım salıncağın zincirinin olduğu boşluğa oyuncağımı koymazdım ben oyuncağımı tahterevalliye bindirirdim veya kaydıraktan kaydırırdım illaki oyuncağımı salıncağa koyarsam başka yerlere koyardım.


4.jpg


                               SORULAR    VE  CEVAPLAR

SORU: Arkadaşım oyuncağını kaybedince ne hissetmiştir.
CEVAP: Bence çok üzülmüştür.
SORU: Olay nerede yaşanmıştır.
CEVAP: Olay parkın salıncağın orada yaşanmıştır.


1.jpg


Okuduğunuz için kızım adına teşekkür ediyorum.



Image 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6


follow_fakire1sadaka.gif

Sort:  

maşallah Allah nazarlardan korusun kızınızı :)

teşekkür ederim

"Hadi dünyayı geç bu ev de steemit'den ibaret değil" :)
Babasını engellemeye çalışırken bir anda Steemit'in en minik yazarı olan küçük kızımıza sevgiler! :)

Çok teşekkür ederim.

Son anda Hayat Bilgisi dersine bağlamış galiba soru cevap faslıyla :)) bayıldım yazıya :)

Afiyet olsun %)
Teşekkürler

Çok ihmal ediyorduk! Onları nasıl bir ruh haline soktugumuzu fark etmeden ...

Zararın neresinden dönersen kardır, diyerek hatalarımızı telafi edebilmek temennisi ile..
Yorum için teşekkürler

Rica ederim

çocuklarınızı ihmal etmeyin onlar sizin en güzel hediyeleriniz.
çok güzel kendi dünyasından anlatmaya çalışmış olmadıgı vakitlerde işlerinizi yapıp geldigi zaman onunla ilgilenmelisiniz önemli olan kısa sürede yogun ilgi degil düzenli ilgi

Ağzınıza sağlık çok güzel söylediniz.
"Önemli olan yoğun ilgi değil düzenli ilgi"
Mükemmel bir cümle.

--Mermeri delen suyun gücü değil damlaların sürekliliğidir.--
Atasözümüydü deyim miydi tam hatırlamıyorum ancak bu sözü daha da bir anlamlandiran güzel bir cümle kurmuşsunuz.

kızının yüregine sağlık :) ne güzel anlatmış duygularını. teşekürler bizimle paylaştığın için

Kendi adıma rica ederim.
Kızım adına teşekkür ederim :)

Helal olsun ,bu yaşta çok güzel sözler söylemiş maşallah

Allah razı olsun

teşekkürler

çok hoş olmuş yazı kendi duygularıma tercüman olmuş yaptığınız tespitler,sadece çocuklar da değil eşler olarak da bazen dış dünya ile ilgilendiğimizin yarısı kadar bile alakadar olamayabiliyoruz malesef :((

teşekkür ederim yorumunuz için

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by fakire1sadaka from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

güzel bir paylaşım. maşallah kızınıza

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55789.30
ETH 2345.53
USDT 1.00
SBD 2.31