You are viewing a single comment's thread from:

RE: BTC/USD TEKNİK ANALİZİ

in #tr6 years ago

iyi akşamlar analizlerinizi beğeniyle takip ediyorum. Bir ara bu al sat sinyallerini nasıl algılamamız konusunda bilgilendirici bir seri yayınlasanız çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.

Sort:  

İyi akşamlar. Tabii ki, burada bulunmamın sebebi sizlere yardımcı olabilmek. Bir süredir sinyaller hakkında geniş çaplı bir e-kitap oluşturuyordum; fakat belirttiğim gibi bilgisayarım çöktü. Kurtarabilirsem devam ederim, kurtaramazsam baştan başlarım artık. :)

Uzun zamandır crypto paralar ile ilgiliyim ama eğitici ve öğretici bir teknik analiz yazısına rastlayamadım daha doğrusu benim için doğru olanına demek daha doğru olur. Heycanla bekliyorum.

Yazılarımın satır aralarına zamanlar arası ilişkileri belirtiyorum aslında; fakat dediğiniz gibi tam bir metin kadar verimli olmuyor. İlgilerinize müteşekkirim. Sevgiler.

@faithcalls Buradan başka bir analiz hakkında bilgiler paylaşmıştım. Faydalı olabilir.

Teşekkür ederim hemen inceleyeceğim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63718.61
ETH 3390.60
USDT 1.00
SBD 2.62