Benim gözümden Bitcoin Cash. [Cointurk 4. Projesi]

in #tr7 years ago

Artık sokakta yürüdüğümüzde yada vapurda oturduğumuzda etrafımızdaki tanımadığımız insanların Bitcoin'den bahsettiğini duyar oldu işte bu yüzden çıktı Bitcoin Cash.


2017 yılında başlayan crptoya olan çılgın hype'le birkikte Bitcoin'in inanilmaz yavaş sistemi ve eski teknolojisi daha çok göze çarpmaya başladı ve hard fork işleminin ardından piyasanın hızlı çocuğu Bitcoin Cash piyasaya girmiş oldu zaten isminde bulunan Bitcoinden sayesinde böyle bir artış yakalayacağı tahmin ediliyordu ama ben hala daha tam potansiyel çıkışını yaşadığını düşünmüyorum ve bu yıl bitcoin bazında daha fazla değer kazanacağını düsünenlerdenim.


Şuanlarda 2500 usd civarında takılan Bitcoin Cash in bu yıl 5x bir artış göstericeğine inanıyorum Bitcoin aşıklarının biraz daha piyasayı inceleyip Bitcoin Cash üzerine yüklenecekleri sadece benim tahminim. Kendinize iyi bakın.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

Ben sizin paylaşımınızı oyladım, bana kalırsa birbirimizin proje yazılarını oylayalım birbirimize destek olalım, hepimiz kazanalım yoksa bizim paylaşımımızı gelipte oylayacak yok :))

Geri Takibe Geri Takip Yapıyorum ve takip edenlerin içeriklerini, organik olarak paylaşıyorum. Geri Takip İçin Hesabım: @followback

@followback is a new bot casting votes for its followers. Follow @followback and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59944.92
ETH 2307.28
USDT 1.00
SBD 2.48