Sort:  

steem.png


4 dakika geciktim ama 4 dakika öncesi de aynıydı, tebrikler. Dün de ucundan kaçmıştı zaten hakettiniz. Bir kere daha tahmin yaklaşırsa sizi sallamasyon ekibine alıcam :D

Teşekkür ederım Ama sallamasyon değıldı ben binance sitesını çok uzun süredır takıp ediyorum hatta hergün . İlgi ve alakanız için teşekkür ederım . Başarılar !

O zaman haber yerine tahmin paylaşımı yapsanız, çok daha fazla vote alabilirsiniz diye düşünüyorum :)

Evet bi ara düşündüm ama her zaman tutmadığı için insanların benim yüzümden risk almasını istemiyorum . Bu gerçekten büyük mesuliyet ve sorumluluk ister . İlginiz için teşekkür ederım

Şaka yapıyorum zaten, böyle güzel tespitleri görmek güzel. Trade yapıyorsunuz o zaman?

Evet . Ama her zaman değil .genellikle hold yapiyorum projeler ve yenı launch lerı takıp ediyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63438.65
ETH 2632.46
USDT 1.00
SBD 2.75