Steemit ve ben. Neden burdayım?steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Neden burdayım? Sorusunu bir çokları soruyor. Benim şurdan kazanacak olan paraya ihtiyacım yok. Kendi biznesim var. İş adamıyım. Dünyayı gezmeyi, av avlamağı sevirem ve bu artık benim meslekim.
Steemitde kimseyi izlemeye almadım. Baya burayı yeni icat etmiş sayılıram. Şuraya katılanda kafamda bazı projeler vardı, çok sıcak karşılandım burada.
Hem azeri kardeşlerim hem türk kardeşlerim meni izlemeye falan aldılar. Çok sevindim.
Ben nerede olursam olum, Azerbaycanımı dünyaya göstermeye çalışan biriyim. Tanıdıklarım, dünya çapında tanınan insanları da Azerbaycanımı, onun gözelliklerini tanıtmağa çalışıram. Benim devetim ile ünlü futbolçu Zlatan Ibrahimovići Azerbaycana devet etmişdim. Hatıra fotosu.

12063684_1691025684485590_1770696665004540369_n.jpg

22195248_1850539718308978_3518646977573431379_n.jpg

Ben azeri türküyüm. Burda olan azeri ve türk kardeşlerime bu platformda ireli getmeleri için bacardığım kadarı ile yardım etmeye çalışacam. Umarım bunu yakında görüceksiniz.
İşlerimin yoğunluğundan burada çok az oluyorum.
#tr tağında olan bütün kardeşlerime sayğım sonsuz. Azeri kardeşlerimden de #az tağını postlarına elave etmelerini rica edecem. Azərbaycan ve Bakü adına yazılan içeriklerde.
Var olun.

Sort:  

çox sağ olun minnətdaram @rufat

Deymez siz sagolun

Sevdiğim bi fulbolcu hırçın savaşçı ve onunla ilgili bi klip yapmışlar onu izleyince daha çok seviyor insan Zlatan'ı .

super klip olmuş. teşekkür ederim. benim şu yazımı paylaşsaz sevinirim.

Ibrahimovicin de ov meraklisi oldugunu bilirdim. Demek ki dostsunuz. Biz size Azerbaycani tanitdiğiniz ucun cox sey borcluyuq. Var olun

burda sizlere qatqıda bulunacam. umarim gözəl postlar yazacaqsiniz. men vaxt sarıdan burda cox ola bilmirem. üzrlü sayın.

Size nece muraciet edeceyimi bilmirem emi deyeim dayi deyim yoxsa qardas deyim.Ele qardas deyimki minasibetlerimiz dahada six olsin.Sizin kimide menimde meqsedim eynidi Azerbaycani dunyada taniqmaq.Sukur olsnki azdan coxdan bi faydam olur.Hem burada hemde basqa internet sitelerinde Vetenimizin tanitimi ile mesgulam.Islerinizde ugurlar

Təşəkkür edirəm. Var olun. Sizə də uğurlar, qardaş.

Siz var olun.

təşəkkür edirəm.

Congratulations @faig! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Bu da benim Zlatanla fotoğrafım

image

iyi çıkmış))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56160.19
ETH 2367.48
USDT 1.00
SBD 2.31