KİTAPLARIM

in #tr6 years ago (edited)
Merhaba. Bugün yeni aldığım kitapları sizinle paylaşmak istiyorum. Ve bundan sonra okuduğum kitaplar hakkında görüşümü ve özetini de paylaşmaya karar verdim.

Yaz tatili boyunca kitap okumak için bol bol fırsatım olacak. Okumuşken sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bu düşüncemin üzerine birde @edebiyat ın projesinde ki konuyu görünce daha da sevindim. Kitap gönderebilir miyim bilemiyorum ama okudukça paylaşacağım kesin.


Yeni Kitaplarım


Tür olarak genelde macera, gerilim ve polisiye severim. Bu türe ait 3 kitap aldım.

  • İçimdeki Katil
  • Ölümün Şifresi
  • Geri Sayım

Bir tane psikolojik diyebileceğimiz bir romam aldım.

  • Serpil

Türüne tam karar veremediğim, gerilim olduğunu düşündüğüm bazı gizli kuruluşlar ve onların geleneklerinin ortaya çıkardığı çatışma veya savaş gibi olayların olduğu (sanırım) kitap

  • Uçurum

Ve klasik bir roman olduğunu düşündüğüm kitap.

  • Bir Japon Balığının Düştüğü Gün

İlk Okuyacağım Kitap "İçimdeki Katil

Kitap hakkında kısa bilgi:

Küçükken yaşadıkları nedeniyle psikolojisi bozuk olan Riondino iki kadını vahşi bir şekilde öldürüp sonra yakalanır. Bir süre bir klinikte tedavi olur ama daha sonra bir şekilde kaçmayı başarır. Bu kanlı kaçışta Riondino'yu bulmak için Sensi'ye Claps yardım eder. Daha sonra farklı birşey ortaya çıkar. Riondino çoklu kişilik bozukluğu olan bir hastadır ve içinde on farklı kişilik vardır. Her bir kişiliğinde farklı yetenekleri vardır. Böylece kolayca kaçabiliyor. Sensi ve Claps bu kanlı kaçışı durdurabilecek mi? Riondino durdurulana kadar kaç kişinin daha canını alacak?

Şimdilik bu kısa bilgiyi vererek postumu tamamlıyorum.
Postumu okuduğunuz için teşekkürler. Kitap bittiğinde yorumunda görüşmek üzere. 😊 </div

Sort:  

Kitapları çok seviyoruz. Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyoruz. 🙄

Posted using Partiko Android

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Erkinliğimize katılan olmadı. Bu durum etkinliğin durduğu anlamına gelmiyor. Sınavlar yüzünden pek zaman ayıramıyorum. Sınavdan sonra art arda birkaç duyuru ile katılımı sağlarız. Sevgili @thales'in destek teklifini de değerlendireceğiz umarım. Çok teşekkür ederim. @fadime, @thales.

Ben size teşekkür ederim projeniz için. 😊

keyifli okumalar dilerim:)
inceleme yazılarını da bekleriz:)

Teşekkürler ☺

edebiyat kanalının kitap öner projesinede bekleriz.

😊😊

Çok kitap okuyamasam da burada kitaplar hakkında oldukça güzel bilgilere sahip oluyorum. Kitap tanıtımlarını bekliyorum :)

You got a 5.68% upvote from @dailyupvotes courtesy of @fadime!

In the business world, the rearview mirror is always clearer than the windshield.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97