Ben Kimim? / Who am I ?

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba, bugün farklı bir içerikle steemit'deyim. Çoğu kişinin profilini incelediğimde ilk olarak kendilerini tanıttıklarını gördüm. Geç kalmış olsamda sizlere kendimi tanıtmak istedim. Geç olsunda güç olmasın değil mi? :)
IMG_20180417_145408-979x1305.jpg
Ben Fadime. 16 yaşındayım. Liseye gidiyorum. İnsanları, doğayı, araştırmayı ve bilgi edinmeyi seviyorum. Geçmişe çok kıymet veririm. Yaşadığım bütün olumsuzluklara karşı dik durdum ve hep gülümsedim. Gerçek dostluğu ve sevgiyi ise hâlâ bulmuş değilim. İnsanların neden birbirlerini kırdıklarını, neden birbirlerinin arkasından iş çevirdiklerini bilmiyor ve anlam veremiyorum. Verdiğinde eksilmeyen hatta çoğalan birşey varsa buda sevgidir. Çoğu kişi bu konuda cimri. 😑 Hayatı ve bizlere sunulan şeyleri (iyi veya kötü) bir ön eleme sınavı gibi düşünüyorum. 😅 Ve bu sınavı geçeceğime inanıyorum. Asla bir şeylere isyan etmedim. Küçük yaşlarda dik durabilmeyi öğrendim. Kendime güvenim çok yüksek. Olumsuz durumları hemen kabullenmek yerine çözüm yolu ararım. "Hiç birşey imkansız değildir" çünkü.

IMG_20170508_190207_266-768x768.jpg
Ölümü bir yok oluştan çok, daha güzel bir hayata açılan kapı olarak düşünmem ise daha cesur görünmemi sağlıyor olabilir.🌸
Dünya her saniye karşımıza hayatımızı değiştirecek bir şey çıkarabilir. Genelde benim hayatımı olumsuz etkileyen şeyler çıkıyor ama, dediğim gibi hiç bir zaman yenilmedim ve yenilmeyeceğim. Gerçekler bazen insanların canını sıkar sadece. 😶

Daha çok küçük yaşlarda başkalarının yerine mutlu olmayı öğrendim. Bu benim için büyük bir erdem. En sevmediğim şeylerden biri ise çok nadir olmakla birlikte birinin bana şaka bile olsa kıskanç demesi. Çünkü kendimden çok başkalarının mutluluğuna sevinmişimdir hep. Küçük bir kız çocuğunun ip atlayamaması, saklambaç, seksek oynayamamasının ona neler hissettirdiğini kim bilebilir ki. Ama yinede eğlendim, arkadaşlarım oynuyor diye sevindim. Hatta oyunu ben başlatırdım hadi oynayalım. Ben ipi sallarım. Hadi seksek oynayın. Koşu yarışmaları kim hızlı koşacak. En sevdiğim oyunlardı ama hiç oynamadım ki. Küçükken hep cennette oynarım diye düşündüm. İşte bu yüzden kıskanç denilmesinden hiç hoşlanmıyorum.

IMG_20180212_215349_153-768x768.jpg

Doğduğumda anneme beklemeyin bu bebek ölür demişler. Ama şuan yaşıyorsam, yaşayacak güzel günlerim varmış demektir. Hep bu düşünceyle hayatıma devam ettim ve ileride güzel şeyler başaracağıma inanarak buraya kadar geldim. Önümde daha uzun bir yol var ama bu güne nasıl geldiysem o yolada öyle gideceğim. En büyük destekcimse annem tabi. Bizim köyün yaşlıları hep dediler " bu çocuğu niye okutuyon, yürüse kendi gitse tamam, böyle taşıyon okuyup da ne olacak" diye. Belkide hırsımın büyük kısmı bu yüzden, ne olacağımı onlara kanıtlamak için. Şimdi gördüklerinde maşallah benim çocuğum, yeğenim doktor olur avukat olur, biz hasta olunca ona gideriz. Diyorlar. İnsanların bu değişken hallerini sevmiyorum.
IMG_20180408_132215-1224x1632.jpg
Bu yıl sayısal bölüm seçtim. Eczacı olmayı düşünüyorum ama bu mesleğin geleceği kötü görünüyor. Her an Psikolog olmaya karar verebilirim. Ama her ne olacaksam en iyisi olmam gerektiğini düşünüyorum. Aslında teknoloji de hiç uzak gelmiyor. Belki bir bakarım o taraflardayım. Yaptığım meslek testlerinde ( ne kadar doğru olduğu hakkında emin değilim) psikolog veya siyasetçi olabileceğim çıkıyor hep. Küçüklüğümden beri zaten siyasete ilgi duyardım ama sözel bölüm biraz ağır geliyor bana sayılarla uğraşmak daha keyifli. Şimdilik bu kadar tanımak yeter bence.
Steemiti ise fizyoterapistimden duymuştum. Ve eve gelir gelmez steemite kaydoldum.
Steemit benim için hem düşüncelerimi rahatça ifade edebileceğim bir ortam, hem arkadaş edinebileceğimiz bir sosyal medya, hemde geleceğimi şekillendirebilmem için bir nevi stajyerlik görevi gibi geliyor.

IMG_20171228_193110_752-540x540.jpg

★Postumu okuduğunuz için teşekkür ederim hepinize. 🌹 Umarım bizler steemitin kalıcı üyeleri ve bu sistemin temelleri olarak kalırız. Büyümemiz ve en iyiyi görmemiz dileğiyle..

Sort:  

kendini tanıtan güzel bir yazı olmuş tebrik ederim.hayata bakış açını sevdim.hep böyle kalın.umarım üniversitede istediğiniz bir mesleğin bölümüne gidersiniz

Umarım tüm hayallerin gerçek olur.Annenin her konuda sana destek olması da çok güzel.Eğitim hayatında başarılar dilerim.

Bu kisacik gibi gorunen ama aslinda kocaman bir yasami anlatan yazını okurken beni nerelere götürdü sözlerin bilemezsin fadimecim.. hani bir kitap okursun da sanki seni anlatiyormus hissine kapilirsin orada kendini gorursun ya işte şu an o duygulardayim... Öncelikle hayata yasama olan bakış açın inancın ve azminden dolayi seni canı gönülden kutluyorum ve dediğin gibi bunca yılı başardığın aştığın gibi daha niçe mucizeler basaracaksin bunu görebiliyoru ha bu arada çok güzel meslekler düşünüyorsun ama bunlardan insanlara fayda saylayacak hayatlar kurtaracak meslekler olmasını diliyorum sevgiler sana

Bu yaşlarda gördüğüm nadir kararlı ve bilinçli bir birey. Aynı bu şekilde devam et. Yolunda bahtında açık olsun kardeşim.

Güzel günler görürsün inşallah kardeşim.

Teşekkür ederim ☺

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65762.16
ETH 3485.95
USDT 1.00
SBD 2.50