You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gelen Yeni Kitaplar

in #tr6 years ago (edited)

Almayı sevdiğim en güzel hediye kitap olmuştur her zaman. Her hediyenin bir değeri vardır, özellikle manevi değer taşıyan hediyelerin. Fakat birisinin düşünüp bana kitap alması benim için en mutluluk verici şey.

"Bilmiyorum var mı aranızda problemler yaşayan" demişsiniz, benim merak ettiğim acaba var mı aramızda problemler yaşamayan? İnsanların böyle problemler yaşadığında kaçtığı birkaç şey olmalı. Bunlardan biri de aynı sizde olduğu gibi benim için de kitap oluyor.

Benim de yaklaşık 2 hafta sonra doğum günüm, 16 yaşıma gireceğim. Ailem ve arkadaş çevrem doğum günü kutlamadığımı biliyorlar ama hediyeyi de eksik etmiyorlar yine de. Bakalım ne gibi hediyeler olacak...

Yazınızın tamamının italik olmasının okurken gözü biraz yorduğunu söylemeliyim. Elinize sağlık, yeni kitaplar geldikçe devam yazılarınızı bekliyor olacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63191.06
ETH 2551.41
USDT 1.00
SBD 2.65