You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tavlanın Taşıdığı İmgeler

in #tr6 years ago

gelecek hamleyi düşünerek hareket ettiği

Ben bunu yaptığımda direk "Satranç mı oynuyoruz kardeşim, hadi ya!" deniliyor...

Satranç ve tavla. İkiside çok saygı duyduğum oyunlardır; hem oyun stilleri, hem de geçmişten günümüze gelen hikayeleri beni çok etkiler.

Elinize sağlık.

Sort:  

Aynı tepkiyi ben de görüyorum. Hele rakip geride veya gerginse o tepki daha da çirkinleşiyor. Ama biraz haklılar, bazen ben de yavaş oynayanlara sinir yapıyorum.

Gerçekten iki oyun da zeka ve tecrübe istiyor. Tabii satranç çok daha detaylı ve profesyonel. Bana kalırsa tavla biraz daha eğlence amaçlı. Gerçi ben ikisini de eğlence için oynuyorum ama herkes için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Çok teşekkür ederim ilgin için :))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62991.12
ETH 2685.43
USDT 1.00
SBD 2.55