You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hede.io nedir ?

in #tr6 years ago (edited)

Platformda paylaştığınız yazılar, profilinize blog olarak düştüğü için; içerik üretme konusunda sorun yaşayan, platforma henüz adapte olamamış bir çok yazar, 'hede' sayesinde, gündeme uyup fikir beyan edebilir ve içerik üretmeye çabalayabilir.

Özellikle birçok sözlük yazarının geleceğini düşünüyorum. Hatta çevremde yazar olup gelmek isteyen birkaç kişi var şimdiden. Fakat projenin bazı konularda netleşmesini bekliyorlar.

Ben de projeyi çok yakından takip etmekteyim. Geri bildirimleri katkı için iletiyorum. Projenin sundukları ve mantalitesi çok iyi. Hem Türk topluluğu hem de genel Steemit topluluğu tarafından tutulacaktır. Projenin tanıtımından sonra çok daha fazla kişiye ulaşacağını düşünüyorum.

İçerik ve tanıtım için de elinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43