You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vizyondan Film Önerisi [Ready Player One]

in #tr6 years ago (edited)

Biz de abimle çıktığı gün IMAX'de izlemiştik bu filmi. IMAX'de izlenmeye değer bir filmdi. Görsellik konusunda aşırı derecede iyi iş çıkarmışlar. Abimin oyunlara olan merakı onu bu filme hayran bırakmıştı. Özellikle sanal dünyadaki bilindik karakter görünümleri, sizin deyiminizle geçmişe göndermeler çok hoşuma gitti.

Açıkçası filme "yine görsel efekt basılmış kötü bir film daha" diyerek gitmiştim fakat filmi umduğumdan daha çok beğendim.

Sort:  

Ben de aslında ilgim olduğu için gitmedim beklenti bende de çok düşüktü ama senin gibi oldu bana da. Baya baya sevdim. Dediğin gibi görsel basmaktan ziyade içini de baya doldurmuşlar filmin. Filmden sonra bilim-kurgu filmlerini vizyondan takip edesim geldi abi öyle söyliyim :)

Abin filmden sonra kendine gelememiştir bi de oyunlara baya meraklıymış. Adam erimiştir :))

Erimek ne kelime? Resmen ağzı sulanmıştı filmi izlerken. Çıktıktan sonra da "Böyle bir şey gerçek olsa benim karakterim şöyle olurdu...." diye saatlerce anlatarak etkisinden çıkamadı.

askjhdgja tahmin edebiliyorum ya. Öyle bir dünya olsa abin uyum konusunda hiç sıkıntı yaşamaz. Biz belki bi nebze zorlanırız

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85